dreumes 15 mnd...uitproberen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Mijn kleine ventje van ruim 15 maanden is opeens erg ondeugend.
    Hij doet allemaal dingen die niet mogen en kijkt je dan ook echt ondeugend aan. Dingen die hij voorheen niet deed.
    Kan dit al?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja hoor hier een evenoud exemplaar die dat ook doet en al maanden doet ;).

3. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, dat gebeurt hier ook aan de lopende band.
    Ze zijn op deze leeftijd volop aan het uitproberen, ik kan er wel van genieten....

4. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ook hier een kind dat ons constant aan het uitproberen is! ;)

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Same here! (Iets ouder, maar dat doet ze al een tijdje :p)

6. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Hier ook hoor. Ze weet heel goed wat ze niet mag. Zo mag ze bijvoorbeeld niet aan de planten trekken. Laatst mocht ze iets anders niet en haalde ik haar daar weg. Liep ze naar de plant toe en begon er heel demonstratief aan te trekken terwijl ze me heel ondeugend aankeek. Zo van "dan komt ik lekker wel aan de plan."
    Soms is het moeilijk mn lachen in te houden!

7. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    die van mij is bijna 13 maanden doet dat ook al! Dan lacht hij naar me en dan weet ik al dat hij van plan is een snoer te gaan pakken waarvan hij weet dat het niet mag en ik hem altijd weghaal. Ja, hij is echt ondeugend, maar ik blijf consequent.

8. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier ook ;) Favoriet is momenteel boven op de salontafel staan of in de vensterbank klimmen... en voor het geval ik het niet gezien heb zegt ze ook nog even 'mama kijk' ;) hahaha Kan er stiekem wel om lachen!

9. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Mijn dochter doet het ook al een paar maanden.
    Ze wacht haar kans ook echt af.Als ik bijvoorbeeld even naar de keuken loop heeft ze in een paar sec. iets te pakken,waarvan ze heeeeel goed weet dat het niet mag.

10. Karoke

Karoke Niet meer actief

Hier is het ook al maanden aan de gang en hij wacht ook, maar dan tot mama of papa het ziet. ;) Als hij bijvoorbeeld bij mijn wasmachine staat, dan wacht hij met op een knopje drukken tot ik ook ben gearriveerd. :D

Ik moet ook heel vaak mijn best doen om serieus te blijven, al lukt dat wel steeds beter. :p

Ach ja, het hoort erbij, net zoals dat alles wat niet lukt/ niet mag reden is om de drama king uit te hangen. :)

Deel Deze Pagina