baby valt moeilijk in slaap overdag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mnla, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames heb een dochter van nu 3 maanden en die valt overdav slecht in slaap . Als ze gaapt en ze begint tekenen te vertonen dat ze moe word . Dan doe ik het tutje inder mondje en een dekentje over haar heen . Nou ze huilt net zo lang tot ik haar eruit haal en ik de wipstoel leg . Dit is vooral savonds ofja naar het avondeten .

Groetjes

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n dochter had dat ook op die leeftijd, altijd onder of vlak voor etenstijd, hier hielp de draagzak goed, ging ze daar lekke in slapen en kon ik gewoon eten.

3. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0

Jaa klopt dat is hier ook . Dan denk ik het eten staat weer op tafel hoor haha

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Dat is hier 5x in de week nog steeds het geval. Mijn dochter heeft ook altijd moeilijk geslapen aan het einde vd dag. Dus hier zitten we ook al een half jaar met een vermoeide baby onder etenstijd. Mijn zoon had het ook komt wel goed. En tot die tijd is het vermaken, op schoot, lopen, wipper....

5. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Volgens mij vallen vrijwel alle baby's moeilijk in slaap :D Mij hielp een draagzak altijd geweldig, dan slapen ze zo.

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Zodra de borden te tafel raken begint hier het gejengel. En vaak nog eerder, als ik sta te koken.
    Ik heb dé oplossing; draagdoek/draagzak!!!!!!

Deel Deze Pagina