We willen in eind oktober met onze bijna kleuter een midweekje naar een bungalowpark. Heb zelf als kind geweldige ervaringen maar dat is natuurlijk al heeel lang geleden. Wat is tegenwoordig n leuk park? Hof van Saksen zijn we vorig jaar al geweest. Zoontje houdt van zwemmen (durft ook in wildwaterbaan) en loopfietsen. Zelf vind ik het vooral belangrijk dat het er schoon is (huisjes en park zelf). Vriend geeft voorkeur aan Brabant of Limburg. Wie is recent geweest en heeft tips? Thanks!
Landal Rabbit Hill is erg leuk! (Overdekte) speeltuin, zwembad op het park en Julianapark en de apenheul in de buurt.
Ik zou nu dan de actie van landal nemen via hema Vennenbos is dan erg leuk wij zijn net terug kids van 2 en 4 genoeg animatie en zwembad waren ze niet uit te krijgen binnenspeeltuin etc en ze vonden het geweldig Huisje gedateerd maar schoon
Wij zitten nu in Landal Lommerbergen en mijn dochter vind het geweldig. Er is genoeg te doen voor de kinderen.
Yes het wordt Heijderbos! Ik had nog een ING bon van 150 euro, die was nog 1 maand geldig dus echt een meevaller. Thanks dames!
De Leistert heb ik goede verhalen over gehoord en gaan wij binnenkort heen. Maar zie dat je al een keuze gemaakt hebt Vond de huisjes van Heijderbos tegenvallen. Oud en vies. Huisjes vind ik altijd nadeel van CP.