Puistjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn baby is nu twee weken oud en heeft sinds een aantal dagen kleine puistjes in z'n gezicht, vandaag weer een paar erbij op z'n kinnetje. Het zijn hele kleine rode pukkeltjes en sommige lijken een wit stipje er in te hebben. Het zijn er niet super veel maar toch wel een aantal. Komt dit door de borst voeding?

2. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Dat zou goed kunnen ivm hormonen! Ik herken het wel van andere baby's die ook borstvoeding kregen. Wordt vanzelf minder en gaat vanzelf over!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja Levi had het op zijn wangen veel. Ging pas weg toen ik geen bv meer gaf. Dus denk mijn hormonen die in de melk zitten en misschien de vette melk zelf?

4. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Wilde net eens soortgelijk topic openen. Mijn dochter zit er onder. Haar hele hoofdje en met name haar voorhoofd en slapen en zelfs onder haar haren. Hoop dat het nog weg trekt.

5. sther3

sther3 Niet meer actief

Wordt wel minder, mijn zoon had het in het begin heel erg, inmiddels 8 maanden, nog steeds bv en geen puistjes meer.

6. Bruijntje

Bruijntje Lid

2 feb 2009
    98
    0
    6
    Zuid-Holland
    Met een week of 6 oud zat mijn dochter helemaal onder. Ben er zelfs mee naar de dochter gegaan omdat ik toen zelf ook een rare huiduitslag had en ik was bang dat ik haar had besmet ergens mee. Ze zat helemaal onder met inderdaad een soort puistjes. Had met hormonen te maken. Maar maak je geen zorgen, het gaat waarschijnlijk gewoon weer over hoor! Paar weken later was het bij mijn dochter helemaal weg!

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Babyacne
    Google

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hormoontjes en moedermelk is een beetje vettig dus is heel normaal hoor.

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Baby acne inderdaad. Heeft de verloskundige/kraamzorg niet verteld dat ze dit krijgen? Gaat vanzelf na een aantal weken weg

10. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad baby acne, hier was het even heel erg maar na een paar weken was het weer weg.

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Wij hebben geen kraamhulp in Spanje helaas maar vrijdag moeten we naar de kinderarts dus dan zal ik t ook nog wel horen . Wel grappig dat dit ineens zo komt opzetten.

Deel Deze Pagina