Vanmorgen, ineens, besloot meneer dat hij best zelf kon staan! Ik ben helemaal trots En dat wilde ik even delen
leuk he als ze gaan staan, en nu wil hij overal gaan staan. die van ons ging staan met 6 maanden maar omdat hij zo klein en wankel was, had ik meer angst dat wat dan ook. maar nu gaat een hele wereld voor ze open en dat is ook heel leuk om te zien.
Aww ja, hij wilde al heel lang staan, alleen was hij nog te wankel, vanmorgen stond hij ineens en mijn man was erbij, dus dat was super, die mist dat soort dingen altijd
Ach wat leuk! En lekker vlot ook! Mijn meisje probeert sinds zondag zich op te trekken tot haar knietjes. Zo leuk! Overigens doen mijn kinderen hun "nieuwe trucjes" ook altijd als eerst bij papa, als mama aan het werk is!
Het gaat snel ineens he? In de laatste 4 dagen ging hij van zich optrekken en op zijn knietjes zitten, naar op zijn bibs zitten en nu staat hij, allemaal achter elkaar. Ben benieuwd wanneer hij gaat stappen! Mijn man mist alles meestal, omdat ik altijd thuis ben, dat is best jammer, dus dat hij er nu bij was, was echt heel leuk
Wauw, wat snel! Ik ben heel benieuwd wanneer mijn dochter het doorheeft! Volgens mij moet ik maar snel de box en het bedje oplaag doen!
Haha ja, de box had ik al omlaag gedaan, maar volgens mij kan het bedje niet lager Dat vind ik wel eng eigenlijk!
leuk! Maar had je op de foto de box ook al op zn laagst? vind dat hij nog erg over de rand kan hangen, zeker als hij pas 8maanden is
nee, nog niet op zijn laagst. Hij stond sinds vrijdag op de middenstand, omdat hij toen alleen nog maar op zijn knietjes zat. Toen keek ie' er net niet overheen. En vanmorgen stond hij ineens, dus ik heb hem al aangepast hoor. Hij is vrij lang voor 8 maanden, geloof ik
Die lag er niet in vanmorgen, maar nu wel gewoon hoor. Denk dat ik de foto maar weghaal, de lol gaat er een beetje vanaf zo.
kan ik me voorstellen ! vond het ook super toen men meid de eerste keer stond ! en nu wil ze niet anders meer geniet ervan !!
Jammer dat je 'm hebt weggehaald... (begrijp het wel hoor) Het ledikantje moet toch tot bijna tot de grond kunnen? Ik weet dat ook nooit precies, laat mijn man dat soort dingen altijd doen!
Ja, ik heb vanmorgen gekeken en zijn bedje kan gewoon laag, was wel een werk zeg hahaha Moest een speciale schroeverdraaier hebben, en ik had echt geen idee waar dat ding was, heb het hele huis overhoop gehaald Zijn box stond op de middelste stand, maar nadat hij ging staan heb ik die direct op de laagste stand gezet en zijn boxkleedje kwam om 8u gewoon uit de droger haha Dus hij valt zacht.. Hoop dat iedereen nu een gerust hart heeft dat ik gewoon goed voor mijn kindje zorg En ik zal de volgende keer, als ik iets leuks (vond ik) te melden heb, er met detail bij vertellen hoe en wat en vooral geen foto meer plaatsen
meid niks van aantrekken !!! mijn box en bedje ook pas naar beneden gezet als ze stond [! en heb der hier ook werk mee gehad met die speciale schroevendraaier haha
Ik zou gewoon een dubbeldik matras in zn box leggen Hier hadden wij ook regelmatig een dunner boxkleedje. De luier deed zijn werk ook wel hoor. En mijn zoontje zat ook veel op de vloer. Nu hebben wij een grindvloer en dat is helemaal hard. En buiten de box viel die vaker als in de box.