Nu de Vitamine D er drie keer zo hard doorheen vliegt kwam mijn man laatst thuis met een aantal flesjes vitamine D van de Etos. Die waren maar 2,99... Maar nu heeft die van de Etos dus een zoet sinaasappelsmaakje. Is dat wel een goed idee om die aan de baby's te geven? Je hoort altijd dat het beter is om vanaf vier maanden ook eerst met groentehapjes te beginnen ipv fruit omdat ze nou eenmaal een natuurlijke voorkeur voor zoet hebben. Dus wat zouden jullie doen?
Volgens mij heet het bonusan is olijfolie met vitamine D 1 druppel per keer en je kan er bijna 1 jaar mee doen kosten 9 euro Lijkt mij gezonderen dan al die toegevoegde suikers smaakjes enz
Volgens mij is het geen probleem hoor. Mijn dochter krijgt al heel lang die van het kruidvat merk, smaakt ook zoet. Maar ze eet haar groente ook vanaf het begin gewoon zonder vies te vinden.
Mijn beide dochters hebben deze variant gehad. Nooit problemen gehad met voeding. Zelfs begonnen met fruit ipv groenten. Die paar druppels lijkt mij geen probleem. Bedenk wel dat een goedkoper flesje in de praktijk niet altijd goedkoper hoef te zijn. De Etos variant is misschien goedkoop, maar daarvan moet je (meen ik) 6 druppels per dag doen. Wij hebben nu vibovit voor de jongste. Het flesje hiervan is duurder, maar hiervan hoef je maar 2 druppels per dag. Koop slim in (ze zijn geregeld in de aanbieding) en je bent goedkoper uit met een duurder flesje. En dat zonder sinaasappelsmaak !
Ik geef m'n dochter een vloeibare multi vitmanine met een heel sterk sinaasappel smaakje. Die is ook geschikt voor pasgeboren baby's Het is overigens met echte sinaasappel en fructose
Ik had het per ongeluk gekocht maar ik vond het mierzoet en vreselijk plakkerig spul. Weggegooid en vibovit gekocht. Er zit gewoon suiker in die van de etos. Dat ga ik mijn kind echt niet geven.
Kan geen kwaad, al zitten er in sommige granen en suikers. Trouwens, ik weet niet hoeveel druppels je per keer moet gebruiken, maar bij Vibovit heb je maar 2 drupjes per dag nodig. Als je die in de aanbieding koopt, gaan ze veel langer mee dan andere. En deze zijn smaakloos, dus kun je ook door het eten doen.
Mijn dochter krijgt forlax voor de ontlasting En dat samalt ook naar sinaasappel...hier verder net beginnen met groente En nog niet met fruit (dochter is 6 maanden)...