Over 3 weken is Tygo een half jaar, dus mag ik naar de nr 2 voeding.. Nu krijgt hij omneo voeding, maar de krampen tijd is nu wel voorbij, kan ik nu in een keer over stappen naar standaard nr 2?? Moet je dan eerst de voedingen met elkaar mengen de eerste week, of moet ik nou doorgaan met de omneo voeding?? Groetjes
In theorie mag je wel in 1 keer overstappen. Maar ik zou geloof ik toch eerst wel even wennen. Je gaat toch van een "lichte"voeding naar een wat zwaardere. Dat zal misschien wel even wennen zijn voor zijn maagje. Misschien een paar dagen half om half doen, en dan helemaal over? Als het niet lukt kun je altijd nog terug naar Omneo2
Bedankt voor je reactie!! Dus het kan geen kwaad nr 1 met nr 2 te mengen?? Ik zat idd ook al te denken de eerste paar dagen te mengen... Thanks
Nee, dat mengen kan prima. Je moet alleen even aan de max van 800cc opvolgmelk denken. Wij zijn destijds van Forte met nutriton naar standaard zonder gedaan. Wij hebben per fles gewisseld. Dus steeds een hele fles naar standaard. Maar dat was omdat je anders met die nutriton zit te rommelen. En we gingen van zwaar naar lichter, ook minder riski.
Ik ben met een half jaar ook van omneo naar standaard 2 overgestapt. Ik heb dit dus ook in stappen gedaan, bang dat de krampjes weer terug kwamen. Denk dat ik binnen 2 weken over was naar de standaard voeding!