Dreumes 18 maanden eet nog steeds niet met de pot mee! HELP!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nosam, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik bedoel je kind totaal negeren en overdreven tegen jezelf/partner mmm lekker he zeggen ;)

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    O zo! Gaan we proberen :p

3. Senna84

Senna84 Actief lid

11 jan 2012
    443
    0
    0
    Ik ga zeker uit de toom vallen hier maar sorry, ben het met heeeeel veel reacties gewoon niet eens:)

Waarom zulke drama's en zo moeilijk terwijl je kindje al wat onder het gemiddelde ligt met de groei.

Ik wil dat mijn kind een leuk leven heeft en dat eten geen drama gaat worden. Ik heb precies hetzelfde verhaal hier. Nou ja niet precies hetzelfde die van mij wil geen stukjes in zijn avondeten. Dus of pureren of potjes (daar mogen van hem wel stukjes inzitten). Nou prima toch? Het komt echt vanzelf wel. Ik wil maar 1 ding en dat is dat hij eet. Meer niet. Nou moet ik zeggen bij hem speelt autisme ook een rol maar toch. Hij zal vanzelf uiteindelijk stukjes gaan eten. Merk dat het heeeel langzaam beter begint te gaan.

Ik bedenk me maar altijd; ik heb nog nooit een ik van 8 geen stukjes zien eten, dus komt echt wel goed, eigenlijk hetzelfde wat maria zegt.

Je gaat het niet winnen met dwang (je krijgt gewoon dit en als je het niet wil moet je het maar laten staan).

Het enige wat je bereikt is dat je een strijd aangaat. Ik ben heel makkelijk met eten, wil je dit niet, dan kijk ik wat ie wel wil. Als ie maar eet en als het maar gewoon gezellig is aan tafel. Wil ie niks ook prima.

Ondertussen heb ik wel een kind dat in principe veel verschillende dingen lust.

Succes.

Deel Deze Pagina