sorry sorry sorry ik weet het, is nog íets te vroeg maar moet er optijd bij zijn. Het gaat om een kerstpakje voor mijn zoon. manlief wilde geen pietenpak dus wil ik een kerstpak kopen straks. Maar... Hij zit beetje tussen maten in. Ene keer past hij 80 prima, andere keer past hij 86 prima en zelfs bij sommige truitjes zit 86 net goed. Kent iemand deze site en wie heeft daar ooit dat pakje daar gekocht en valt deze groot of klein? Kerstkleding: Kerst-baby/peuter jongen - e-Carnavalskleding Ik vraag dit nu al aangezien ik m nog terug wil sturen als hij dus echt veel te klein of te groot is en ik dan niet te laat ben om een nieuwe te bestellen voor dat t kerst is. Maten van mijn zoontje: Romper 86 - zit lekker ruim maar niet te Broek 80 - hij is slank maar redelijk lange benen (altijd een dilemma!) Shirt 86 - zit dan gewoon goed om hem heen, niet te klein niet te groot. Moet ik voor kerstpakje dan een 86 of een 92 bestellen??? (aangezien t nog ruim een maand duurt voor het kerst is) Groetjes Wendy
zou gaan voor een 86... op deze leeftijd groeien ze geen maat meer in een maat tijd (althans, normaal gesproken niet)
zou ook voor 86 gaan, ik dnek niet dat ie zoo groeit dat het ineens veel te klein wordt, hooguit net aan...maar denk wel dat je het red hoor...denk dat 92 wel heel groot is.. en dat soort kleding, wortd nooit echt met mooie pasvormen gemaakt... Ziet er wel ontzettend leuk uit zeg!!
dank voor jullie reacties Je ziet veel van die neppe en lelijke saaie kerstpakjes voor kleine kinderen en kwam deze tegen en was meteen verkocht