Dreumes 18 maanden weigert al 6 maanden fruit!

Discussie in 'Voeding' gestart door Kwabbernoot, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Naaaaaaah zo grappig!!!!!!!!! Sinds gister wil hij geen brood meer en nu eet hij ineens weer fruit. Hoezo dreumesgedrag hahahahaha :D

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier werkt het door er een smoothie van te maken, en in een beker te geven. Lekker fruit, banaan en beetje melk in de blende.

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Die had iemand anders ook al geopperd! Maar daar trapt hij niet in en hij drinkt geen gewone melk nog.

4. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    En het op een ander moment aanbieden? Ons meisje wilde ook geen fruit meer. Ze is dan wel iets ouder maar toch ;)

Uiteindelijk ben ik het niet meer tussendoor maar rond 12.00 uur gaan aanbieden en nu eet ze het zo op. Ik heb zelf het idee dat ze tussendoor gewoon geen trek had en het daarom liet staan. Heeft ze haar fruit op, dan bied ik ongeveer een 45 minuutjes later nog een boterham aan.

5. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Hier ook een meisje dat geen fruit eet.. Ze vind t gevoel in dr mondje gewoon niets. Ze eet daarentegen wel heel veel groenten dus ik vind t geen ramp.

En ik zag je reactie van knijpfruit. Die krijgt ze wel van mij. Is misschien geen stuk fruit maar het is fruit, en iets is beter dan niets denk ik dan maar! Bij de AH hebben ze ook verse krijpfruit, dus geen zonnatura maar echte moes, kan je dan ook zelf maken, maar de mijne wil alleen uit een zakje en niet van een lepeltje :$

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Mijn dochter at tot haar 3e jaar amper of geen fruit. Ik heb er nooit een strijd van gemaakt. Bood haar altijd de standaard dingen aan als appel, banaan, peer, manderijn. Nou daar was ze niet gecharmeerd van. Tot ze op een dag een exotisch mix kreeg van ananas, mango, passievrucht etc. Binnen no time op. En nu blijkt mevrouw dus alleen van exotisch fruit te houden.
    Probeer wat extra groente aan te bieden, smoothies te maken etc. Maar wat er niet in gaat, gaat er niet in.... Zou me er niet te druk over maken

Deel Deze Pagina