dreumes 19 maanden heel vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieflinneke, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    probleem met duowagen is opgelost...

maar dreumes vanmorgen weer 4:45!!
    geen pijl op te trekken!
    haahhaha
    pech voor mama!!!!

2. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Pffff vroeg zeg!
    Hier werkt de strenge aanpak. Vanmorgen werd ze om 5.30 weer wakker. Even naartoe geweest, 5 minuten huilen. Rond 6 uur nog een keer 10 tellen wakker maar daarna sliep ze tot 7.30! Woehoeeee!

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe gaat het bij jullie? Hier is het nog altijd vroeg...4.40 vanmorgen. Ook het inslapen gaat weer moeilijker en doorslapen is vaak niet het geval. Onze dochter begint steeds vermoeider te raken en is dan vaak verdrietig :(. We gaan begin december naar een kinderarts, om haar eens even goed te laten bekijken. Die stuurt ons waarschijnlijk door naar de KNO arts denkt de huisarts, maar ze wilde het liever eerst via de kinderarts en niet al gelijk naar de KNO omdat er misschien wel een andere oorzaak is.

Na bijna 19 maanden zijn we echt OP...

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Meijke, goed dat jullie worden ingestuurd. Wellicht is er wel wat lichamelijks. Hier kunnen we gelukkig wel doorslapen, maar het blijft 5 uur. En dat is echt heel vroeg he. N. hebben we nu tijdelijk op een andere kamer liggen, om te kijken of hij dan wel iets langer slaapt. En vanmogen was het half 7.

5. lieflinneke

24 okt 2012
    27
    0
    0
    hier is t regelmatig 6u, half 7 nu!! en soms 5 uur. inslapen ging ze ook slechter doen, maar meteen afgekapt. naar bed is naar bed. dus dat was na 2 dagen weer over.

heb het gevoel dat het een sprong van 2 maanden was (kan niet denk ik) want ze is heel anders nu en het lijkt voorbij, het heel vroeg wakker worden. 6u was normaal, tis altijd n vroege vogel geweest. maar op n gegeven moment was t half 5...
    maar nu dus bijna niet meer.

fingers crossed.....

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Hier eigenlijk precies hetzelfde verhaal als bij jou Lieflinneke. Het zal hier nooit 7.30 worden (uitzonderingen daargelaten), als mini baby was ze al rond 6.15 wakker. Maar het is nu wel weer na 6-en, gemiddeld zelfs 6.30. Een stuk beter dan 5.00!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mooi Kuona en Lieflinneke! Melisa, ja 5 uur is vroeg...vervelend idd! Na 19 maanden ben ik zo vreselijk moe, ik word er radeloos van. Het beïnvloed mijn functioneren op mijn werk en ook ons functioneren als gezin.

Hier zijn we sinds 4.23 al weer wakker. Haar eerst bij me genomen, maar het werkt gewoon niet. Woelen, draaien en niet slapen, wel moe. Het voordeel is dat we dan kunnen blijven liggeb, maar ja er slaapt niemand. Dus net besloten dat we haar niet meer bij ons nemen en dat we om de nacht haar weer in slaap proberen te krijgen in haar eigen bed. Vooralsnog lukt het niet, mijn man is al een half uur bij haar...

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier was de oudste van 2 tot 4 wakker, en toen de jongste half 6. Dus zelf 4 uur slaap gehad? Brrrrrrr. Ook ik ben best moe. Klaag....

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik vind dat geen klagen hoor Melisa, het is gewoon loodzwaar. Het hoort erbij, maar na anderhalf jaar zou het wel fijn zijn als we een paar nachten achter elkaar fatsoenlijk konden slapen ;)... Het is hier ook echt de reden dat we nog niet voor een tweede gaan, ik zou niet weten waar we de energie vandaan moeten halen.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En vanmorgen was het weer 5 uur, en de oudste is ook een uur aan het spoken geweest, dus weer 5 uurtjes slaap gehad.

Wij hadden ook een wens voor nog een kindje, maar die is verdwenen helaas. Ergens ben ik daar best verdrietig om, maar ja, net als je zegt, ik heb geen energie voor nog een kindje?

Wij hebben nu echt alles geprobeerd. Bedje verplaatsen, andere slaapkamer, laten huilen en laten liggen. Niets werkt! De volgende stap is de huisarts. Als die niets meer kan doen, dan is het doorbikkelen en hopen dat ik niet instort. Maar dat punt ben ik nu wel dichtbij. 19 maanden niet goed slapen, plus de maanden van de zwangerschap..... Reken maar uit.

11. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ meijke ik herken t. Hier t zelfde elke nacht 3a4 keer op staan en dan om 5uur niet meer willen slapen. Ik ben ook door verwezen na de kinderarts. Ze hebben bloed afgenomen om te kijken of ze er wat in zien. Hij heeft al buisjes maar merk geen verschil helaas. Ik ben ook doodop en mijn gezin begint er echt onder te lijden

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik kom even klagen hoor. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Ze heeft Nick niet onderzocht maar is van mening dat hij niets mankeerd. Enkel het probleem dat hij te veel verwend is door ons om hem om 5 uur uit bed te halen. Wij moeten hem maar gewoon laten huilen tot 7 uur. Leert hij het wel, ook al zal ons dat even wat energie kosten? Ik ben echt heel boos geworden. En als we dat niet aankonden kunnen we met een psycholoog gaan praten.

Wat vinden jullie hier nu van?

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi Melisa, nee dat vind ik niet normaal! Het zou kunnen dat er medisch niets loos is, maar a. weet ze dat niet als ze hem niet onderzoekt en b. de tekst dat "je maar met een psycholoog" moet gaan praten :$??? Nou daar raak je vast uitgeslapen van ;).

Ik zou hem ook zeker zo lang niet laten huilen, is ze nou helemaal mal? Sterkte!!

Wij gaan dinsdag naar de KA, ik ben benieuwd. Vannacht was het weer behoorlijk feest. Om 0.00 uur wakker, om 03.00 en vervolgens om 5.25 uitgeslapen...*gaap*. Nou is 5.25 al beter dan de meeste nachten, maar toch...

Zo lekker even Expeditie Robinson kijken met een wijntje en dan gauw naar bed maar weer.

Deel Deze Pagina