Het gaat natuurlijk eigenlijk niet om TV kijken.. Het gaat om dat jij grenzen aangeeft en je dochter zodanig dramt dat jij zwicht. En dát moet je volgens mij richting de toekomst niet willen. Je moet nee kunnen zeggen en bij die nee kunnen blijven. Ook al breekt ze de tent af. Want hoe ga je dat de komende jaren doen als zij leert dat ze haar zin kan doordrijven?
is hier idd ook met masha.. ze mag sochtens kijken, met aankleden, en savonds met koken en daarna kijken we het journaal met dr fles erbij. vet over de 20 minuten, en ja, huilen om masssshhhh en da beeeeerrrrr doet ze regelmatig. maar dan leg ik uit dat ze niet heel de dag tv mag kijken, en help ik haar met spelen. zomaar even 10 minuutjes samen spelen. vind ik nog super leuk ook!
ik heb eigenlijk tv constant aan... In de ochtend op het kinderprogramma en de rest maar net wat ik leuk vind. Heb hem meer aan voor het geluid ook. Zij speelt gewoon en ik doe ook mijn ding. En als er dan een liedje ofzo is, kijkt ze wel. Maar ze kijkt nooit langer dan 10 minuten naar het scherm, maar is altijd wel bezig met spelen. Tja, ik ben het zelf ook zo gewend en zie er geen kwaad in.
Mee eens dochter roept al om de tv als ze uit bed is. Dus niet! Eerst eten, dan tv. En vaak 'vergeet' ze het weer als ze speelgoed ziet.
Helemaal mee eens : -) En 20min tot 4 jaar? Dus nooit een kinderfilmpje kijken tot aan de schoolleeftijd? Belachelijke richtlijn idd 😅