Deken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamma1, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Onze zoon ligt in een slaapzak onder een deken.Maar ik vind het zooo lastig dat je de deken zo slecht in kan stoppen.Aan weers kanten maar een klein stukje.Met gevolg dat het constant los schiet en dat meneer dan "bloot"ligt.Hij trappelt veel.Ik stop de slaapzak ook onder matrasje.Hij word vaak wakker dat ie het koud heeft.Zat al aan een dekbedje te denken die is wat groter,maar hij is nog wat te jong.Hoe doen jullie dat??

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Een slaapzak mag je niet onder het matras stoppen, las ik vanmorgen op ZP.

Wij doen bij onze zoon een romper korte mouw aan, pyama en winterslaapzak zonder mouw. En laten de dekens achterwegen. Heeft je zoontje het dan nog koud, kun je eventueel nog de mouwen aan de slaapzak laten, alleen voor onze zoon is dat nou weer net te warm.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Wij gebruiken een ledikantdeken en gebruiken hem overdwars. Dan kun je de zijkanten juist erg ver onder het matrasje stoppen.

Dekbedje zou ik nog niet doen, wordt toch erg sterk afgeraden tegenwoordig.

Als hij zich vaak los schopt, kun je ook een dikkere slaapzak gebruiken natuurlijk.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier ook altijd slaapzakje onder matras, ik had hetzelfde probleem, maar kreeg van ons mama clubje de tip om het laken overdwars te leggen en dat gaat super!!!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Inderdaad overdwars (werkt hier prima) of de deken in een dekbedhoes ledikantformaat doen, dat kun je ook beter instoppen. Wil ik van de winter gaan doen (daar kan de deken dubbel in, dus wat warmer).

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alleen een slaapzak. Geen enkele deken. Daar blijft ze toch niet onder liggen en vindt het heel gevaarlijk, ze draait heel haar bed door..
    Dus: dikke slaapzak voor in de winter en evt. dikker aankleden in de slaapzak mocht dat nodig zijn.

7. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Dank jullie voor de tips!Deken overdwars is een goed idee,straks gelijk uitproberen.Een dikke slaapzak kan ik ook naar gaan kijken.Maar ik vind toch met een dekentje eroverheen wat fijner.Het idee denk ik.

Deel Deze Pagina