Mijn zoontje heeft het al een heeele tijd dat hij vanaf 16u niet te genieten is. Huilen, hangerig, moe maar niet willen slapen... Ziet er dan ook echt vermoeid uit, rode oogjes etc.. Hij doet nochtans vm en nm een dutje. Soms wel hazenslaapjes. Uiteindelijk slaapt hij rond 18u even in onze armen. Rond 19/20u gaat hij zijn bedje in. Is dit nog steeds het befaamde huiluurtje? Mijn man ziet hem nooit eens blij na zijn werk..
Hebben wij hier ook gehad. Op een gegeven moment was dat vanaf 17:30 nu scheelt dat nog steeds maar weinig maar er zijn goede dagen bij. Daarom ligt ze ook vroeg op bed, ze is afgedraaid heeft t gehad en is hondsmoe dan. Doordeweeks uit de kdv ligt ze rond 18:00 uiterlijk dus ik zie dr dan helemaal niet meer. Thuis heb ik wat met dr slaapjes gewisseld zodat ze nog een late middag slaap had daarna is ze na 1.5-2 uur toch weer afgedraaid dus ik probeer dr uiterlijk 17:00 uit bed te vissen zodat mn man ook nog een vrolijke meid heeft om bij thuis te komen. Soms lukt dat wel, andere keren niet. Vanavond lag ze om 17:30, was niet te genieten en hondsmoe.
Ja ik vond dat een lastige periode. Dan deden ze 's ochtends en 's middags een slaapje. En dan rond 16 uur te moe om wakker te blijven, maar niet kunnen slapen. Ik weet niet of je een draagdoek hebt? Dat was hier de redding. Daarin konden ze toch even ontspannen.