Wie nog meer een kind dat om het uur (of vaker!) een andere slabber om moet omdat de andere dan al zeiknat is? Hier is dat al maanden aan de gang. Heb hem volgens mij maar 3 maanden zonder slabber gezien. Nu kan hij echt geen moment meer zonder. Mijn oudste kreeg pas met 13 maanden haar eerste tandje maar toch heeft zij dit nooit zo erg gehad. Mijn zoontje zijvert dus heel veel en het stinkt ook echt. Helaas ziet het ook minder charmant uit met een slabber om maar ja, dat is dan maar zo. Hopelijk komen alle tandjes snel of gaat hij toch minder zijveren...
Ik zag toevallig in een blad een stoere oplossing: een soort bandana extra absorberend. Ik zoek t even op
JA, hier ook een jongetje die bijna standaard met een slabber als accesoire loopt... hij kwijlt al vanaf jongs af an continue.... En er zijn geen eens tandjes aan het doorkomen momenteel... Die bandana lijkt me ook wel wat!
Dat heeft mijn dochter ook al weken, veel kwijlen en pruttelen met de lipjes. Ik heb bij baby walZ kleine ronde slabjes gekocht, lekker bij de witte 60graden was. Die zijn ook wat dikker, dat scheelt.
Ik ben nieuwsgierig naar die link. Hier ook een kwijlebabbel. Gelukkig speelt hij nog vaak liggend op zijn rug, dan loopt het er niet uit. Maar even zitten, en hoppa...: zondvloed.
Ja, ik vond deze net ook. Ik ga snel naar de markt voor wat leuke stofjes. Dit is toch simpel zelf te maken!
De hippe webwinkel voor kids! Ik kan t artikel niet meer vinden- maar dit is exact hetzelfde principe!
Hier ook!! Word er helemaal dol van. Soms vergeet ik er een mee te nemen... Kan je nagaan hoe dat er uitziet... Ieder uur ander t-shirt. Pfff! Nog geen tandjes in zicht gelukkig... Maar ze ontdekt nu wel alles met haar mond..
Hier ook 2 kinderen die giga kwijlen (en de oudste heeft nog steeds periodes dat ze heel veel kwijlt. Gewone slabben vind ik echt niet leuk staan, dus kwijl slabben gekocht bij Bandana-bibs en Lief kadootje : Dribbibs Of anders kun je ook kijken bij: * Casa di donna * Baby-slofjes : Slabben * Bonnebonne : Slabben * Babyshoppen : Dribble ons slab * Bibbeling
Ik zweer bij de Silly Billyz, het kost wat, maar het zijn hele goede slabbers. Neem die van katoen, die zijn het fijnste bandana slab - Anyslab heeft een uitgebreide collectie slabben Edit: ze zijn zo fijn omdat ze een katoenen voorkant en waterdicht laagje aan de achterkant hebben. Zo blijven de kleren van je Ukkie droog.