Met welk speelgoed speelt jullie dreumes van ongeveer 21 maanden? Ik merk dat ze de knuffels, rammelaars, loopauto en speeltafels met geluiden niet meer zo interessant vind.. Ik heb sinds eergisteren voor het eerst kleurplaten met potloden gegeven en ik wil voor haar verjaardag een keuken met servies en kaptafeltje kopen... Wat is nog meer leuk om nu te kopen? Doosjes met insteekvormpjes snapt ze nog niet en hobbelpaarden, auto's om in te zitten etc vind ze eng.. Hopelijk hebben jullie wat ideeën!
Hier zijn nu populair: Kleuren (potloodjes of met zo'n Magnetisch tekenbord) Nijntje verstoppertje Duplo en little people Bal Autootjes (Bob de bouwer, toet toet, enzv) Stapelbekertjes Treintjes Houten puzzels Boekjes lezen Buiten spelen En met stip op 1: de stofzuiger en de bezem....
Dochter is bijna 22 maanden. Ze is als lange tijd gek op kleuren, ook op zo'n magnetisch tekenbord vind ze het geweldig. Vorige week op de markt een vormenhuis met sleutels gekocht, die deurtjes open en dicht doen valt goed in de smaak. Stickers plakken! Blokken/lego
Hier zijn auto's favoriet! Maar ja, ik heb wel een zoontje... Ook dieren van de boerderij (bv van little people, playmobile) vind hij erg leuk!
Hier, zoontje 20 maanden: - Bal - Buitenspelen - Muziekkeyboard - Boekjes lezen (peuterpret, aanrader, van Katie Saunders) - Tekenen - Blokjes bouwen - Auto's - Dieren - Mama's boeken - Swiffer - Onderzetters... Je begrijpt het
Ons zoontje is ook 1jr en 9 mnd, en op dit moment is favoriet: - bal - auto's - keukentje (pannen, serviesje, ed) - duplo - kleuren - puzzels - nijntje laptop - boekjes lezen - little people - koekiemonster (die je koekjes moet voeren) - buiten spelen
Keukentje met acc (theeservies ed) met stipt op 1 Baby pop met acc (buggy, badje, bedje, speentje, flesje enz) Duplo Tekenen (magisch tekenbord is idd een hit) Boekjes Stofzuigertje/''poetsdoek'' Kleien En buiten de trampoline, wip, schommel, glijbaan, speelhuisje, bal