Hallo, Mijn zoontje loopt (nog) niet. We weten ook niet of hij gaat lopen door een afwijking. Nu moeten we wel schoentjes halen voor mijn zoontje van de fysio. Mijn man had maat 20 gehaald. Kleinere schoentjes waren er niet in de winkel. Hij heeft maat 15 nog maar Dat is een newborn maat Ik ga bij de arts vragen of dit komt door de afwijking. Hoe groot zijn de voeten van jullie kindjes met deze leeftijd? Ik weet van mijn dochter dat haar eerste schoentjes maat 20 was en gewoon paste. Ze heeft geen grote voeten, gewoon normaal.
Dafne bijna 13 maanden. Voetjes 11 cm, van Shoesme schoentjes maat 21 gekocht, omdat 20 maar net aan was. Ze loopt aan de hand, maar nog niet los, dus schoentjes gebruiken we nu nog niet. Nu past ze 20.
Hier maat 19 met bijna 12 maand en klein meisje dus maat 15 klinkt mij niet echt "normaal" in de oren
Je kan niet echt vergelijken omdat erfelijkheid ook mee telt en de bouw en lengte van het kind. Mijn meisje zit in maat 25 /26. (16.2 en 16.3 cm zijn ze) Ze is 15 mnd oud. Een mnd geleden had ze dezelfde maat. Ze is wel al dik 93 cm en weegt 14.8 kilo. Dus mooi in proportie met haar voeten. Vader heeft maat 46 en ik heb maat 43. Eerst grotere voeten maar nu ik enorm ben afgevallen kan ik eindelijk de 43 aan Mijn andere Kids hebben maat 49 bij net 16 jaar. Maat 41 bij 8.5 jaar (1m60 lang) Maat 33 bij 4.3 jaar oud. En de jongste dus 25 /26. Ze zijn alle 4 lang en is dus erfelijk. Mijn Kids zijn dan ook geen normale maatstaaf . Hun lengtes en gewichten horen niet bij hun leeftijd.
Met 14 maanden had zoontje maat 22. Vriendin van ons haar dochtertje had met 14 maanden maat 17 wat al echt heel klein was. Heb je zijn voetjes laten meten? Hoe komen jullie op maat 15 uit? Is dat wel goed gemeten?
Dochter had maat 19 met 15 mnd, toen kreeg ze haar eerste schoentjes. Zoontje met 14 mnd, die begon in 21, maar daar loopt hij nu met 17 mnd nog op. Misschien even overleggen met de fysio? Veel te grote schoentjes lijkt me ook niet echt een optie. Misschien leren slofjes?
Met 14 maanden ging ze naar maat 22. Maar ik heb wel een grote dame die op de +2 lijn groeit. Nu zit ze net in maar 23
Dl liep met 13 maanden..schoentjes maat 20 van baby smart van shoesme. En nu is ze 17 maanden en van de week schoentjes maat 21 gekocht van bunnies. Vergeleken met andere kinderen die ik ken heeft ze kleine voetjes maar ze is ook geen reus
Hier maat 16 met 1 jaar heb ze vorige week op laten meten voor de lol eindelijk Maar hij loopt nog niet, dus heeft nog geen schoenen
Hier gemeten maar 17, maar die hadden ze niet, maar op 18 liep ze goed. Die past ze nu (1,5 jaar) nog steeds prima.
Mijn dochter heeft met bijna 19 maanden maat 19 en dat is ruim...met 14 maanden weet ik niet want toen liep ze nog niet
jongste maat 17, ik hoop dat ze voor de zomer wel 18 kan, net weer iets meer keus. Waardeloos zulke kleine voetjes, haast niks leuks en betaalbaars te vinden
Hier had hij met 14 maanden maat 20/21. Zijn eerste schoentjes van shoesme waren maat 21 met 16 maanden, maar die droeg hij ook al voordat hij liep (21maanden).
Jongste is nu 13 maanden en draagt maat 22, maar die gaan al minder makkelijk aan, ik denk dat ik binnenkort al voor 23 moet. Dochter ging met 15 maanden los lopen, en had toen maat 16/17. Wat een gedoe was dat, bijna nergens normale schoenen te krijgen. Het was gelukkig zomer, dus liep ze vaak op blote voetjes, of met sokjes aan, ook buiten. Uiteindelijk heb ik een paar schoenen maat 17 gekocht, maar dat waren meer slofjes, maat 18 kon ik gelukkig wel vinden.
14 maanden en maat 19. Mijn nichtje is een half jaar ouder en is afgelopen week van maat 19 naar 20 gegaan