uitdagend speelgoed dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Oscar, 10 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oscar

Oscar Lid

12 dec 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu 1 jaar en 2 maanden, en ik merk dat ze meer uitdaging in haar spelen nodig heeft. Nu heb ik houten blokken, mega blocks en vormen stoven voor haar, maar daar js ze natuurlijk snel op uitgekeken als je maar 3 speeltjes hebt.... Hebben jullje nog aanraders voor speelgoed rond deze leeftijd?

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Boekjes, evt met van die flapjes of taststukjes. Die doen het hier altijd goed. Een bal (maar ik heb een jochie dat echt geobsedeerd is door ballen, geen idee of dat bij meisjes ook zo is). Een schoenendoosje waar je allerlei kleine dingen in doet (pakje zakdoekjes, propje aluminiumfolie, paar wasknijpers etc). Vinden ze helemaal geweldig om uit te pakken en alles er weer in te stoppen.

3. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    plastic bakjes met dekseltjes zijn meestal ook leuk speelgoed.

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Een blokkendoos/emmer met verschillende vormen blokken erin.

Muziekinstrument, xylofoon

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    ik hoor de hele dag niks anders dan baaaaa, baaaaaa, baaaaaa (bal), dus ja, ook meisjes vinden een bal leuk.

boekjes! duplo vind ze ook leuk. En toet toet garage is ook een hit.

Verder, papiertjes, bakjes; dopjes, kopje met een lepel, een vork en het in- en vooral het uitruimen van dingen (dr speelgoedbak en de vaatwasser) zijn top.

6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Puzzels zijn hier echt een hit. Hij maakt ze het liefst de hele dag door.

7. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Wij hebben onlangs een keukentje gekocht, vindt ze fantastisch, daarnaast is ze helemaal gek van glijden dus ook een glijbaan voor buiten. Boekjes, potjes ed

Deel Deze Pagina