dreumes aan de zware kant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppie81, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hé Gup, dat valt best wel mee, hoor. Ga gewoon door zoals je doet. Camila weegt 11kg en is 78cm, ook niet superslank, maar toch zeker niet te dik!

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Mijn meisje is ook 10,3 kg en 75 cm lang. Ik heb me er best wel eens druk over gemaakt, maar het is niet anders. Ze eet prima, normaal. (smorgens ontbijt, fruit, 's middags 2 boterhammen en een bekertje melk. 's middags een rijstwafeltje of een stukje komkommer met sap, 's avonds groente met toetje) Ze zit boven het gemiddelde met haar gewicht, maar heeft vanaf haar geboorte prima haar eigen lijntje gevolgd. Het een een superactief en vrolijk meisje, wat willen we nog meer?

En nee, ik ga haar niet haar broodnodige voedingsstoffen ontzeggen door magere melk en halvarine te geven. Dat heeft ze hard nodig, ze is volop in de groei en aan het ontwikkelen. En als 'men' vind dat ze 'te' zwaar is, alleen omdat kinderen tegenwoordig allemaal hetzelfde lijntje moeten volgen, dan heeft 'men' pech gehad. Mijn kind is niet gemiddeld, nou en? ;) Ze is nu eenmaal ook bovengemiddeld lief, mooi, grappig, actief en slim ;) ;) ;)

3. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hé guppie,

Ik denk niet dat je haar minder moet gaan geven hoor. Als ik het zo lees krijgt ze echt niet teveel, Mijn dochter eet veel meer. En af en toe een koekje moet kunnen hoor.
    Ik heb trouwens even op je website gekeken, en ik vind ook niet dat je dochtertje dik oogt. Ze ziet er gewoon goed uit. Mooie foto's trouwens :)
    Maak je niet te veel zorgen joh. Op het CB houden ze hara ook wel in de gaten, en ze geven wel advies als ze vinden dat ze te zwaar is. Maar volgens mij is dat helemaal niet het geval!

Groetjes

Deel Deze Pagina