Precies hetzelfde hier, 9,6 bij 80 cm en tomeloze energie, maar wel voortdurend ziek. Caitlyn heeft door de oor- en keelontstekingen van de afgelopen maanden zeer slecht gegeten en wilde enkel drinken en gepureerd eten. Dus dat kreeg ze. Zaten we ineens weer op 5 flessen en een 6maanden-potje Inmiddels eet ze weer goed, maar naast al dat eten nog wel 4 flessen, (150+5 dan wel), van opvolgmelk (Nutramigen hier). Ik geef wat ze zelf vraagt, ze heeft wat bij te trekken in gewicht, dus ik ga dan verder niet lopen klooien met de kans dat ze de schade juist niet inhaalt.
Hier inderdaad ook nog 1x 180/6 en 1x 150/5 (word nu 3x per dag dus 2x 150/5 en 1x 180/6) anders komt hij helemaal niet aan zijn bouwstoffen.
Vandaag heeft ze niet zo veel gezonds gegeten.. Ik was stadten en als ze dan te lang in de wagen zit en baldadig wordt is de meest handige manier (onder het passen) er een liga in haar handen te drukken... maar ze heeft zowaar vandaag pasta bolgnese gegeten, woehoe! Haha! Ik ga wel de opvolgmelk halen, maar idd ook kruidvat merk.. Straks wil ze het ineens niet en dan zit ik daar met een duur blik nutrilon.. Ik twijfel alleen tussen 2 of 3...