Baby tandjes of toch wat anders??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beau floor, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beau floor

12 jun 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 Beau floor, 17 sep 2016
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    Hoi,

Mijn kindje van 9 maanden heeft nog geen tandjes. Wel dikke bobbles bovenin maar die zitten er al een hele tijd.
    Sinds 1 week heeft ze enorm veel poepluiers op een dag, soms wel 8. De ene keer meer de andere keer minder. Het is niet heel waterig, maar wel wat dunner en slijmerig dan normaal. Ze is verkouden dus daar zal dat slijm wel van zijn. De luiers ruiken zuur. Ze eet en drinkt wel gewoon zoals ze altijd doet en heeft geen verhoging of koorts. Slechts in t avonduur 37.7.
    Lijkt me dan ook geen buikgriep of zo.
    Weet even niet waar ik het moet zoeken en ben bang dat ze afvalt van dat vele poepen.
    Oja en ze kwijlt ook redelijk veel.
    Wie heeft hier ervaring mee??

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dàt klinkt met vrij veel zekerheid als de tandjes komen door . Als de kleine gewoon haar voeding eet , is een evt wat afvallen niet erg. Trekt wel weer bij. Hoort erbij niet druk over maken.

Kwijlen, zure luiers =tanden .
    Mocht ze slecht in slaap komen en wel veel huilen kan je parcetamol geven, verder lekker laten bijten, dat verlicht.

3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Nou tandjes of niet wanneer mijn dochter een week lang zoveel poept zou ik persoonlijk toch even bellen met de huisarts. Ik vind 8x wel extreem veel en wanneer dat een week aan gaat.

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Geen zorgen maken! Dit is heel normaal, van de bobbels duurt lang voor er tandjes zijn.

Dochter poepte ook veel en zit nog steeds op +1 lijn ;) Huisarts lijkt me niet nodig hoor. Tenzij je echt druk maakt, dan moet je gewoon bellen.

Succes ermee!

5. Beau floor

12 jun 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee lijkt mij ook. Ik kijk ook naar de gehele toestand van haar en die is gewoon goed. Vrolijk en lekker spelen. Kan de huisarts wel bellen maar denk dat die hier vrij weinig mee kan.
    Hoe lang duurt zoiets?

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Uhm.. dat vele poepen duurt meestal niet zo lang bij mijn dochter maar onrustige nachten kunnen weken duren, helaas :(

Zodra je t puntje er door ziet is t ergste leed geleden.. tot de volgende tand ;)

7. Beau floor

12 jun 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja hoop het:)
    Vraag me alleen af of het dat wel is.
    Iemand ervaring met glutenallergie? Ze krijgt al 3 maanden brood

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    #8 RoGiJuLi, 18 sep 2016
    Laatst bewerkt: 18 sep 2016
    Dat is niet waar.
    Mijn zoontje had 3,5 weken geleden een aantal dagen lang echte tandenpoep. Zuur, diarre, slijmerig, waterig met stukjes en tussen de 8 en 12 luiers per dag.
    Hij was verder gewoon zochzelf en dus niet ziek ofzo. (De avond voor de eerste spuitluiers had hij koorts. Verder niks meer).
    Bijten en kwijlen doet ie al vanaf een maand of 4.

Maar er nog niks geen tand in zicht hoor!

Dus het gaat niet altijd op ;)

Deel Deze Pagina