Baby 10 maanden steeds eerder wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1984, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Onze kleine meid sliep altijd tot een uur of 830 's ochtends. Nu wordt ze sinds een paar maanden steeds vroeger wakker. Was eerst 8 uur en toen half 8 en 7 uur en nu al om half 7. Hebben jullie tips hoe ik kan zorgen dat ze wat langer slaapt. Ik zit wel is te denken om haar dan een fles te geven in bed. Want als ik haar uit bed haal en geef haar een fles dan loopt ze na haar papfles continu te gapen en wil ze ook weer gauw slapen

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Lees ff mee. Hier net zo. Is gelijk alweer moe.

3. Fleur1984

Ik heb haar om 810 een fles pap gegeven in bed en ze is toen gelijk in coma gevallen:D

4. Fleur1984

Ik had het ook aan me zus gevraagd en die zei dat ik in haar laatste fles geen rijstebloem moet doen maar iets van volkoren of granenpap. Dit is voedzamer en zwasrder verteerbaar. Rijstebloem is licht verteerbaar. Kan zijn dat ze dan langer doorslaapt s ochtends. Ze gaan natuurlijk meer energie verbruiken

5. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou willen dat mijn dochter zo laat wakker zou worden in de ochtend. Hier varieert het van half 6 tot half 8. Tot 9, 5 maand sliep ze altijd standaard tot half 8. Sinds die tijd is ze ook eerder wakker. Soms zelfs half 6 dus. Ik herken het wel.

Hoe laat gaat ze naar bed? En hoe ziet hasr ritme qua slapen er overdag uit?

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    8:10 is toch niet vroeg. Hoelaat slaapr ze in de avond dan ?

7. Fleur1984

Ze heeft vanaf vanmorgen half 7 lopen huilen.toen heb ik haar om 810 een papfles gegeven en was ze weer in slaap gevallen. Ze gaat altijd om 2030 naar bed. Overdag doet ze 2 slaapjes van ongeveer 1.5 per keer.

8. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze wordt niet wakker van de honger denk ik dus een zware fles voor het slapengaan zal er niet voor zorgen dat ze langer slaapt. Lijkt me alleen maar vervelender slapen, met zo'n volle buik.

Mijn dochter heeft enorm veel last gehad van de 11 maanden sprong, waarbij ze overdag minder en slechter sliep en ook 's ochtends vroeger wakker werd.
    Nu is ze een jaar en ze heeft nog steeds wisselende fases, ze kan zo een paar weken tot 7.30 slapen maar nu is het alweer een week 6.30. Tja, zeg het maar....kun je niks aan doen lijkt me.
    6.30 is voor kleine kindjes ook een prima tijd

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heeft van 6:30 tot 8:10 gehuild?
    Wilt ze niet om 06:30 eten ? Want dan snap ik wel dat ze zolang huilt en dan in slaap valt.

Hier ontbijt madame ook al om 06:15/06:30.
    Leuk is t niet maar ze is al vanaf 7 mnd altijd vroeg wakker ( ook een hele periode om 05;00)

10. Fleur1984

Ik wilde haar om 630 niks geven. Het cb zei als ik dat doe dat ze daaraan gewend raakt.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maar jij gaat toch ook eten als je trek hebt.

Half 7 is helaas een redelijk normale tijd om de dag te beginnen.
    Toen het om 7 u nog donker was heb ik het vaak van 6 tot 7 kunnen rekken. Ze lag dan rustig tussen ons in. En geholpen heeft het dus niet. Vooral niet nu het al licht is. 6:30 begint dus echt haar dag.

12. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijgt ze overdag wel voldoende te eten? Misschien daar eens naar kijken, als het echt honger is om 6.30

13. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook echt dat je hier weinig aan kunt doen en dat het een fase is. Hier ook al weken last van slecht slapen overdag en eerder wakker. Ik ga niets veranderen aan haar eten ofzo, we staan gewoon op en ze krijgt haar pap. Somsmleg ik haar bij mij even in bed om zelf even wakker te worden. Nu heeft ze 2 dagen geslapen tot kwart voor 8, maar vanmorgen was het weer gewoon 7 uur. Je coet er toch niets aan. Zelf wordt je ook nieg standaard zelfde tijd wakker.

Ik denk altijd maar zo, er zijn altijd ergens kindjes nog eerder wakker of hebben vannacht liggen spoken...het kan altijd erger.

Deel Deze Pagina