Spijkerbroekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megacarls, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar spijkerbroekjes voor mijn zoontje. Maat 80 & 86.
    Hij is 80 cm en 10, 5 kilo. Postuurtje is slank/gespierd. Ik ben met name op zoek naar een mooi merk. Ik geef er niet vaak veel aan uit maar met duurdere merken ben ik niet vies van tweedehands.
    Ik staar me momenteel blind op bepaalde merken (vingino, name it), kunnen jullie nog aanvullen?

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier maat 80 broekjes.
    80cm 9,5 kilo
    Imps en elfs
    Mexx
    Noppies
    Frendz (v&d)

3. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik shop bij Wehkamp. Mijn dochter is ook slank en gespierd. De C&A valt daar wat breder/ruimer.

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Zoon was gister 11.1kg en 84cm.
    Een spijkerbroekje van Zeeman met elastische tailleband a 6,99 dacht ik past perfect,maat 80

5. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Zara heeft smalle broekjes. Hier absolute fian van name iT. De extra slim fit.
    Ik heb zelden smalle kunnen vinden. Nu nog steeds dat probleem. Ondertussen 98 nodig. De enige skinny die bij hem ook skinny is is de extra slim fit van name iT. Voor de rest vallen de zogenaamde skinnys als regular zelfs baggy. Ik heb nog een name it 86 voor je en een vingino skinny stretch mt 2. Beide te koop

6. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Mijn zoontje is 85cm en 10ish kilo. Ik zweer ook bij de slim fit broekjes van name it!

Heel wat merken geprobeerd, maar veel zit veel te wijd. Is het niet bij z'n benen, dan wel bij z'n kruis. Ik heb laatst wel 92 al gekocht, maar broekjes maat 80 gaan ook nog net. 92 moet je flink omslaan maar valt net zo smal en heeft een kleinere kont.

Oh en tumble 'n dry heeft mooie smalle modelletjes. Ik rouleer nu tussen 3 broeken, twee name it en 1 tnd. Als reserve toevallig nog een smal broekje van de primark, die past verbazingwekkend goed voor de €6 die die gekost heeft.

Dit is momenteel de favoriet, van name it.

7. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ja ik twijfel over de extra slim fit. Ik vraag me af of dat echt nodig is. Hij is netjes gemiddeld als je lengte en gewicht vergelijkt (gewicht zit op de middelste lijn van de curve als je hem naar lengte vergelijkt, voor zijn leeftijd is dat niet maar dat heeft niks met pasvorm te maken).
    Dus ik zou bang zijn om extra slim fit te nemen. Hij is zeker niet dikkig en ziet er met name bij zijn benen en billen gespierd. Van zeeman heb ik inderdaad ook een broek die goed zit. Name it inderdaad ook fijne broeken, maar ook de regular. Die zitten gewoon wat losjes om zijn benen maar daar is het model ook naar.
    Ik ga eens kijken of ik een foto kan vinden.

Bij deze foto zie je een stukje bovenbeen, misschien kunnen we daarop iets bepalen? :)

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Het is geen duur merk maar ik vind de spijkerbroekjes van de hema heel fijn. Zijn mooi, lekker soepel en niet duur

9. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ik zweer ook bij de slim fit van name it!
    Dat is eigenlijk het enige merk wat echt mooi zit bij mijn zoontje. En van noppies heb ik ook ooit mooie broekjes gehad.
    Volgens mij heb je nu op kleertjes.com korting, dan kun je ze misschien voor een mooi prijsje kopen!

10. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Dan begin je toch met de slim fit van name iT. Zijn er ook in leuke kleuren

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Imps en elfs

12. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb idd ook een broekje van primark die heel mooi valt bij mijn zoontje die lang en smal is van onder. Kostte ook iets van 6 euro en zit super.
    Kwaliteit kan ik nog weinig over zeggen want hij heeft em 4x gedragen maar ziet er tot nu toe nog prima uit

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    C en a.
    Deze hebben ook extra smal

Deel Deze Pagina