Dochter koorts, moet ze binnen blijven?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Noordeling, May 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    #1 Noordeling, May 6, 2016
    Last edited: May 6, 2016
    Net mn dochter (van anderhalf) uit bed gehaald, voelde erg warm dis toch maar even temperaturen, heeft ze 39.9 (logisch dat ze niet at vanmiddag ).
    Ze toont verder niet heel ziek kletst, drinkt goed en speelt een beetje. Moet k haar nu binnen houden of gewoon lekker naar buiten.

2. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

Apr 10, 2016
    866
    3
    0
    Zou der lekker binnen laten lekker drinken geven

3. Proudmommy80

Proudmommy80 Actief lid

Oct 17, 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou mijn zoon binnen wanneer hij koorts heeft. Maar ik weet niet wat het advies van de dokter is. In ieder geval niet te warm kleden en veel laten drinken, maar dat zul je wel weten :)

4. Veera

Veera Niet meer actief

Ik ga met koorts vaak wel naar buiten maar dan wel als t lekker fris weer is.
    Met deze hitte zou ik t niet doen

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Luchtig kleden en genoeg drinken!
    Als ze zich goed voelen, mogen ze dan van ons wel naar buiten, maar niet de ganse tijd in de volle zon.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter had gisteren koorts, ook 39,9. Ze is wel de hele dag buiten geweest maar toen wist ik nog niet dat ze koorts had. Het kan geen kwaad denk ik, als ze maar goed drinken. Dochter is vandaag weer helemaal beter.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,898
    3,931
    113
    Op zich kan het geen kwaad om naar buiten, maar zou oppassen met volle zon of koude wind, ze zijn toch kwetsbaarder als ze ziek zijn.

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Met koorts mag je gewoon naar buiten, ook als het winter is bijvoorbeeld.
    Het is wel belangrijk dat ze nu haar warmte kwijt kan, dus niet in de volle zon, maar lekker in de schaduw. Ook niet te dik aankleden, maar wel warm genoeg natuurlijk.
    Veel laten drinken. Het kan wel goed zijn dat ze het binnen prettiger vindt, maar dat is dan ook oké, lijkt me. Beterschap!

9. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    Weer zijn wel even buiten geweest, wilde ze ook graag, maar alleen in de schaduw. Ze drinkt gelukkig goed

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Dat ligt eraan. Als ze lamlendig zijn blijf ik binnen maar ze hebben ook weleens koorts terwijl je er niks van merkt en dan ga ik gewoon naar buiten.

11. BZD

BZD Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    1,059
    166
    63
    Female
    Paraveterinair
    Ik ga ook altijd wel heel ff naar buiten, al is het alleen even frisse neus halen.

Share This Page