Vrijdag wordt onze kleine man alweer 1 jaar. We willen dan een dagje uit. We wilden eigenlijk naar de dierentuin gaan, maar het wordt maar twee graden, dus ik denk dat het een beetje te koud is. Hebben jullie nog ideeën wat we kunnen gaan doen, wat zowel voor ons als voor zoonlief leuk is om te doen. Of toch de dierentuin doen, lekker warm inpakken en gewoon vaak even binnen wat drinken?
Ik denk dat een dierentuin op die leeftijd wel het leukste is, dan heeft hij wat om naar te kijken, al zullen veel dieren ook wel binnen zitten met de kou. Zwemmen kan ook leuk zijn, weet niet of jullie dat al vaker hebben gedaan en of dat goed gaat? Kinderboerderij als het echt te koud is en jullie toch wat dieren willen zien?
winter efteling . Lekker inpakken en gaan! Maar misschien vrijdag nog wel druk. Hoewel dat overal nog net is nu natuurlijk . Een binnenspeeltuin is ook leuk als je kindje kan kruipen en dan in het peuterdeel. Maar ook dit is nu met de vakantie misschien wat minder omdat er misschien wat grotere kinderen ook zijn. in welke omgeving zoek je?
We wonen in het oosten. Zwemmen doen we regelmatig met ouder en kind zwemmen, is natuurlijk wel anders dan gewoon zwemmen. Eens kijken of er een leuk betaalbaar zwembad in de buurt is. Centerparcs zal wel erg druk zijn nu om te zwemmen. Kinderboerderijen hier in de omgeving zijn allemaal gesloten vanwege de vogelgriep. Binnenspeeltuin is voor de kleine wel leuk, maar voor ons wat minder, is beetje jammer voor de vrije dag van m'n man. En zal idd ook wel erg druk zijn met dit weer. Ik hoop eigenlijk dat de weervoorspelling nog een beetje verandert, en dat het een graad of 8 wordt, dat scheelt een heleboel.
De voorspelling zegt nu dat het overdag -3 wordt, lekker binnen blijven dus. Iemand nog een goed idee behalve zwembad of binnenspeeltuin?
Zo'n overdekt aquarium zoals Sealife? Ik denk dat het anders lastig is om echt iets te ondernemen (ook voor je man)...