Dreumes, brood met of zonder korstjes?

Discussie in 'Voeding' gestart door lob, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Ons meisje at ook geen korstjes. Ik sneed haar brood meestal door de helft en dan werd alleen het binnenste gegeten.
    Nu snij ik het brood (inclusief) korst in kleine vierkantjes. Het lijkt wel alsof ze niet in de gaten heeft dat er dan ook korst aan zit. Het gaat er achter elkaar in!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier een meisje van bijna 2 die ook geen korstjes eet.
    Als ik ze aan haar boterham laat zitten eet ze er braaf omheen

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd gewoon met korstjes, wat ze er wel en wat ze er niet van op willen eten mogen ze uiteraard helemaal zelf weten.

4. adi

adi Niet meer actief

Hier eten ze de korstjes apart van het binnenste deel ;). Een hap waar zowel een korstje als het binnenste zit wordt geweigerd, of ze zitten het 10min te herkauwen :(. Dus geven wij eerst het binnenste deel van de boterham met beleg en dan de korstjes zo los daarna, en die gaan als zoete koek naar binnen

rare kinderen ........;)

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Bedankt voor jullie tips, ik ben nu een beetje aan het experimenteren met hoe ik brood voortaan ga aanbieden.

Als ik het in blokjes snijd met korstjes, vist ie de lekkere stukjes eruit en gaat ie met de rest spelen. Een nieuwe boterham smeren heeft geen zin, zijn interesse in eten is dan al weg.

Als ik blokjes snijd zonder korstjes, moet ik heel snel zijn met bijsmeren want hij eet bijna sneller dan dat ik smeer.

Ik ga eens proberen om de boterhammen dubbel te vouwen en dan te geven... ben wel benieuwd wat ie er dan mee gaat doen!
    Hij mag van mij uiteraard ook lekker zelf weten wat hij op eet!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh? Mening? Je mag feiten wat mij betreft naast je neerleggen hoor, maar een feit is geen mening :D

Deel Deze Pagina