hoe met pap sochtends?

Discussie in 'Voeding' gestart door lauraatje, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    hoi
    mijn zoontje krijgt eigrnlijk nooit pap en had er wat vraagjes over hoe ik dat wel moet doen.
    ik heb het ooit wel gerpobeerd maar ik had die pap van bambix voor savonbds en sochtends gekocht. Zten er stukjes granen in die niet door de speen pasten. Moet ik een aparte papfles creeeren met een L-speen dan?
    Of moet ik het uit een bordje geven sochtends?
    en moet ik dan sochtends en avonds pap geven ( dan heeft ie alleen smiddags nog een fles melk).Kost dat niet teveel tijd als je gaat werken om half 7 sochtends?of is dat weer erg lui van mij...

groetjes

2. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    hier gaat de bambix perfect door de L speen van de difrax.
    met mijn oudste ben ik met 8 maanden begonnen met pap via de lepel dat ging erg goed, pap toch binnen 15 minuten op als ik het hem gaf dan he. Als ik vrij was dan liet ik hem zelf eten, maar dat kost idd veel tijd. Hier eet de oudste nog steeds pap in de ochtend. S'avonds gaf ik altijd een flesje goede nacht van nutricia of wat rijstebloem door de laatste fles.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had zelf een groter gat in de speen geknipt. Dit werkte niet met bambix idd, wel met nutrix. Ik ben overgestapt op pap van een lepeltje toen Justin een jaar was ongeveer. Ook omdat hij anders te weinig melk(producten) binnen kreeg want hij dronk heel slecht.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou alleen 's ochtends de pap geven. Twee keer is wel veel op een dag. Je kunt het met een lepel geven of in de fles met papspeen. Ligt een beetje aan de zuigbehoefte van je kleintje.
    Succes!

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik geef 's morgens pap uit een bordje, omdat Tygo niet zo dol meer is op de fles. Dus om 8 uur een bord pap kost me denk ik 10 min of minder, hij vind het erg lekker. 's Middags krijgt hij een flesje van 120 bij zijn broodje en dat was het.

6. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    ok
    dacht dat dat heel lang zou duren namelijk. Die bambix, dan bedoelen jullie tocht die dozen met vlokken/poeder/granen erin? ik zal het dan toch gaan proberen met een grotere speen en op vrije dagen een bordje
    .dank je
    groetjes

Deel Deze Pagina