Dreumes 16 maanden compleet overstuur wakker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag dames,

Mijn zoontje van 16, bijna 17, maanden wordt ineens compleet overstuur wakker elke avond tussen half 10 - 10 uur. Hij is dan echt de eerste 5 min ontroostbaar aan het huilen en schreeuwen, daarna wordt hij wat rustiger. Is dit iets herkenbaars? Hoort dit bij zijn leeftijd? Vind het zo gek dat we zo'n beetje de klok erop gelijk kunnen zetten dat hij dus in dat tijdsbestek van een half uur wakker gaat worden en hysterisch is. Ik heb ook geen idee waar het ineens vandaan komt want hij ligt san gewoon lekker te slapen en ineens is de hysterie er. Gisteren was hij pas om half 9 naar bed maar ook toen om kwart voor 10 weer zo wakker?

2. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Gebeurt bij ons zoontje (15 maanden) ook af en toe. Sinds gaat het weken goed, dan is het ineens enkele avonden achter elkaar. Geen idee wat het is, maar volgens mij niks om je zorgen over te maken, al is het natuurlijk niet leuk. Ik hou het op een nare droom, of indrukken verwerken.

3. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Hier vannacht hetzelfde! En dat doet hij echt nooit... Nieuwe verlatingsangst periode misschien?

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier is dat ook soms, ikzelf denk dan aan een droom.
    15 en 17 maanden zijn ook weer sprongleeftijden.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Bedankt dames. Ja ik dacht ook misschien een enge droom (heeft vriend vroeger ook vaak last van gehad...).

Deel Deze Pagina