Haai haai ohhh ik word er een beetje moedeloos van....mijn jongste van bijna anderhalf is de hele dag op avontuur uit. - klimt overal boven op - sleept stoelen naar aanrecht, kast, tafel om maar ergens op te kunnen klimmen. - zit aan alle stekkers snoeren schakelaren - sloopt alles waar knopjes opzitten - doet dvd speler 100 keer aan en uit en trekt aan de lade waardoor ding al bijna stuk is - speelt OVERAL mee als het maar geen speelgoed is Ik moet de hele dag op mijn hoede zijn, als ik 1 tel niet oplet zit ie weer boven op het aanrecht een fles afwasmiddel leeg te knijpen, of hangt ie weer ondersteboven ergens aan, of sleept ie de kat aan zijn staart door de kamer heeft iemand ALSTJEBLIEFT tips voor me?
hier nog zo'n kind. ik had de box er al uit en verkocht maar heb van ellende het campingbed in huis gezet. zo kan ik even tot rust komen soms. wat ik ook wel eens doe: een plastic bak en pollepel geven. of een lege keukenrol. kranten om te scheuren. en das allemaal het einde
Heb je een kindvriendelijke en veilige tuin.....misschien een aantal momenten even uit laten kuren in de tuin; even energie kwijt raken en dan binnen weer wat ondernemen? Of hem betrekken bij karweitjes in huis; zelf een teiltje met wat plastic dingen af te wassen als je zelf in de keuken bezig bent Met een doekje onschuldige dingen laten poetsen (zoals de binnenkant van de douchekabine) Ik weet het niet hoor, verzin ook maar wat. In ieder geval veel succes en hopelijk lukt het hem ergens mee te boeien wat minder lastig is voor jou, en voor de kat
Hier zelfde leeftijd en zelfde probleem Inderdaad pollepel..garde..etc als ik aan t koken ben werkt super haha waar een kind blij mee kan zijn... Rij lege flessen neerzetten en daar mee klooien...ooooook heel interessant ! Wordt wel gek van de knopjes... Aan uit aan uit.. Dvd speler is echt z'n favoriet...grrrr
Wat ook wel kan helpen is om het speelgoed te verminderen, even een deel wegleggen en dan na een tijdje weer wisselen. Net of er nieuw speelgoed is! En inderdaad een lepel, afwasteil etc zijn ook heel leuk om mee te spelen!
o ja vreselijk... die dreumes leeftijd vond/vind ik echt killing. En het duurt nog vrij lang ook. Bij mij dochter was het pas over met ruim 2... mijn zoontje begint nu al dus er staat me nog wat te wachten..
whahaha hier een dreumes van 20 maanden en hij doet het nog steeds! Kind heeft tonnen vol met speelgoed, maar de kastdeur opendoen en de dweil, dweilemmer,trekker,bezem,doekjes,stofeer&blik,spons en nog meer van dat soort dingen zijn veeeeeel leuker om te spelen. Owja en het is natuurlijk wel makkelijk om alles tegelijk uit de kast te halen en het dan overal in de huiskamer neer te leggen.... GRRRRRR gek word ik er van! En als ik dan een keer zeg: kies maar 1 ding uit dan gaat de rest weer terug moet je eens horen... meneertje zegt nog geen woord maar dat snapt ie dan wel Ik heb de box nog wel staan en hij gaat er dan ook regelmatig in zodat ik ook eens even dingen kan doen zonder elke keer maar achter hem aan te lopen omdat ie weer ergens aan zit waar hij niet ana mag zitten ... xx