Al geruime tijd gebruik ik 2 antilek bekers van Friso...alleen beginnen deze nu helaas ook te lekker. De rietjes beker van Nuby lekt. De harde tuitbekers van Difrax lekken.....pffff Welke beker is nu echt antilek? Ik vind het zo vervelend dat als we weggaan, dat mijn tas aldoor nat is van het drinken Pakjes drinken is voor onze dochter niet echt handig...want ze drinkt aldoor kleine beetjes.
Ik vind de rietjesbeker van Difrax fijn, heeft in m'n tas nog niet gelekt. Ook als Julie 'm door de kamer keilt moet ik zeggen dat hij het predikaat antilek aardig waarmaakt .
Vergeet ik nog wat te zeggen.... Valerie is gewend om de beker omhoog te houden...dus een rietjesbeker is niet echt ideaal.
ik had ook die van avent, hardstikke lek. De enige waar ik tot nu toe echt tevreden over ben is de tuitbeter van Mam. Te koop bij ik geloof Dirx en trekpleister. Wel strak dichtdraaien en ventiel dichtdrukken tot ie klik zegt. Echt helemaal droog. Oja, en hij is al tig keer gevallen (lees op de grond gesmeten) en nog steeds goed.
hier ook met avent problemen. ik wil die van hema wel proberen maar lees hier er nog niks over dus wacht ik even met kopen
Hier een toevallig pas geleden een rietjes beker van Difrix aangeschaft nou dat ding lekt dus best veel. De tuitbeker van Difrix lekt bij ons dan weer niet.
Ik heb ook die van Difrax met harde tuit. Ben ook lang op zoek geweest naar een beker die niet lekte. Eindelijk 1 gevonden! Had ook altijd een natte tas...
ik heb er 1 van difrax met harde tuit die niet lekt, en 1 van nuby met zachte tuit en die lekt ook niet. Ook 1 anti lek van de hema gehad, die lekten alle kanten op.
Die van difrax met harde tuit lekt hier ook. Maakt niet uit of ik hem op de slow of fast stand heb staan.
Ik heb hier ook een Difrax zachte tuit maar als dat ding op de grond valt valt het hele antielek systeem eruit. Lijkt me toch niet helemaal te horen toch??
Wij hebben hier eewn antilek tuitbeker van Nuby. Wel met zachte tuit maar ik vind hem ideaal. Lekt niet en dochter drinkt er goed uit.
Hier de anti lekbeker van bambino. Ik weet niet welk merk het is (staat er niet op) maar er staat altijd 'ik hou van...papa, mama, oma, opa etc etc' op. Ze hebben ze in hele leuke kleuren. Ik heb 2 bekers, blauw met 'ik hou van papa' en een groene met 'ik hou van mama'. Deze zijn echt anti lek, de hele vriendenkring gebruikt ze hier haha. Het zijn tuitbekers met oren dus die kunnen ze ook fijn zelf vasthouden.
@sterre82, ik weet welke je bedoeld.Vriendin van mij heeft deze ook...maar na een half jaar begon die toch echt met lekken Maar misschien dat ik die maar moet kopen...dan ben ik de eerste maanden weer lek vrij
@consider: Joh dat is de eerste keer dat ik het hoor maar wel balen zeg. Ik heb trouwens wel gehoord dat die van de hema ook goed zijn of had je die al geprobeerd (sorry weet het even niet meer of je dat al geschreven had)