Mijn mannetje is nu 16 maanden en eet erg slecht,hij wil geen brood(spuugt het uit of draait zn hoofd weg) wil bijna geen avondpotje (krijg met met moeite de helft er in) dit is nu al een paar weekjes zo. Ik dacht eerst dat het een fase was maar dit is nu al een paar weekjes zo! Voor de rest is het een stevigert dus op zich heeft ie genoeg reserve maar wil wel dat ie zn vitamientjes binnenkrijgt! O ja hij wil alleen manderijn of knijpfruit en voor de rest geen ander fruit want dat spuugt ie ook gewoon uit of hij vertikt het om te eten! Nog meer kindertjes die dit hebben
Ik heb het er toevallig bij het CB over gehad. Finn is haast 15 maanden en eet ook veel slechter (maar nog steeds veel! Hahaha) Ze zei dat het vaak voorkomt dat kindjes rond deze leeftijd minder gaan eten omdat ze minder nodig hebben om te groeien...ze groeien immers niet zo snel meer. En ze gaan hun babyvet verbranden. Dus ik maak me er niet druk om...pas als hij niet meer groeit of afvalt ga ik dat doen!
hier ook al een tijdje drama met eten. Brood gaat er gelukkig wel in. We zijn er nu ook deze week achter dat ze banaan ineens lekker vind maar dan in stukjes. Ze at het altijd nog gepureerd. Ze kan wel stukjes maar vertikte het gewoon. Nu gaat het prima. Potjes wil ze niet. groente liever ook niet maar vlees daarentegen!!! Ze is wel dol op pasta bolognese en dan maar met verse tomaten etc. Erg frustrerend maar als ik iets geleerd heb is dat je die strijd nooit zal winnen. Alleen maar hopen dat het snel over gaat!
Krijgt hij toevallig kiezen? Misschien komt het daardoor? Komt vanzelf wel weer goed waarschijnlijk. Hier ook van die fases gehad en nu voor het eerst in een fase dat hij voor zijn doen absurd veel eet.
hier ook een bekend probleem heb het ook voorgelegd en we kregen een gouden tip milan drinkt best veel en nu zei ze dat we 2 uur voor hij gaat eten we hem geen drinken meer moeten geven omdat hij daardoor teveel zoetstoffen binnenkrijgt en een vol gevoel van drinken krijgt en het helpt echt wel moet je dan natuurlijk een flink volle fles geven als hij zn eten op heeft, maar milan eet veel beter dacht eerst 2 uur zonder drinken maar kon geen kwaad misschien heb je hier wat aan succes
hier ook al maanden zo. soms eet hij goen maar meestal niet. zo lang als hij niet afvalt hoefde ik me geen zorgen te maken. brood eet hij aardig sneetje ongeveer. een appel/banaan en 100 gram warm eten en 75 gram yochtert verder wil hij niets. hij wil wel drinken. voor de vitamines geeft ik heb nu optimax multi zodat hij wel alles binnen krijgt
Hey bedankt voor de reactie s! Hij krijgt wel kiezen,maar aan de tip heb ik ook wel wat.Micah drinkt echt heel veel dus ik denk dat het misschien daar ook wel aan kan liggen,ik ga het gewoon eens proberen
hoop dat het bij jullie ook werkt milan drinkt ook echt de ene fles na de ander leeg nu hij dat niet meer doet gaat het echt goed dus nu krijgt hij na het ontbijt een fles melk dan na zijn middag eten een fles na zijn fruithap en na zijn avond eten en het gaat er prima in ben benieuwd of het bij jullie ook lukt succes
o ja en als hij naar bed gaat drinkt hij ook nog een fles warme melk dus eigenlijk drinkt hij dan nog zat