Dreumes eet erg slecht!

Discussie in 'Voeding' gestart door Acem, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hallo,

Ben erg onzeker:(
    Mijn kindje eet de laatste tijd erg slecht. Hij geeft vaak aan iets niet te willen.

Vandaag bijvoorbeeld heeft ie zijn flesje gehad de fruit hebben we overgeslagen omdat we buiten de deur waren, maar toen we thuis kwamen wilde ik hem brood aanbieden en hij wou in eerste instantie niet. Daarna heeft ie een paar stukjes eruit gehaald maar niet zijn bord leeg gegeten.;)

Hij heeft wel koekjes gegeten maar ja dat vult niet echt..
    Toen wou ik hem lekkere verse soep aanbieden die ik gisteren gemaakt heb.. super lekker met lekkere verse groenten maar dat wou hij niet. Heb hem toen in bed gelegd rond 15.00 uur en toen heeft hij geslapen tot aan 18.30 uur...

ik heb toen lekkere eten gemaakt voor ons. Volgens paps heeft ie het eten goed redelijk goed gegeten maar voor mij voelt het niet zo omdat hij zijn bord niet leeg gegeten heeft.

Nou later zijn laatste flesje en slapen..
    Maar de laatste tijd eet hij slecht. Terwijl als hij op de creche is eet hij wel goed (volgens de leidsters) maar thuis niet.
    ;) zijn groeilijn wijkt al af.. en hij is ander half en weegt 8800 gram.
    Ik maak me zorgen. Hij geeft echt zelf aan niet te willen en ik kan het eten dus ook niet in hem stoppen. Dat gaat al een week zo...

Hij is zo eigenwijs... Herkent iemand dit?

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

niet zo extreem als bij jou.
    hier gaat ook niet altijd alles op, maar hij krijgt in ieder geeval wel redelijk wat naar binnen.
    Je kan het beste gewoon zo veel mogelijk het eten aanbieden zoals je altijd deed (toen ie nog wel honger had) als je het niet doet leert hij het misschien aan om zo weinig te eten.
    (zoonlief hier drinkt ook ineens meer sinds ik vaker een flesje drinken voor hem op tafel zet)
    Wellicht heeft je zoontje last van doorkomende tandjes en doet het eten/kauwen zeer?

hopelijk is het snel over

Deel Deze Pagina