Hallo iedereen, Onze dochter van 4 maanden heeft gister haar 1e hapje gehad. Een banaan helemaal fijngeprut. Ze heeft s'morgens alleen er aan gesabbelde en s'middags heeft ze denk ik 3 ieniemienie lepeltjes op. Om 7 uur savonds heeft ze nog een fles gehad, normaal gaat ze dan lekker slapen tot 11 en dan vanaf 11 tot s'morgens. Nu werd ze om 9 uur helemaal in paniek wakker. Ze wilde de fles niet, ze wilde niet slapen, helemaal niks. Nu heeft ze de hele dag elke keer 'n uurtje geslapen en dan werd ze weer helemaal in paniek wakker. Heel veel boeren..en af en toe komt er wat slijm mee. Herkent iemand dit? Komt dit door de banaan of is dit puur toeval. En zouden jullie dan vandaag weer 'n beetje fruit geven of even 'n paar weken wachten. Wie heeft er tips!! Alvast bedankt. Groeten
Als ze slijm opspuugt kan dat best door de banaan komen. Waarschijnlijk verkeerd gevallen of ze krijgt er krampen van. Ik zou nu een paar dagen niks geven, daarna weer een hapje banaan proberen. Als ze weer zo reageert is ze er waarschijnlijk nog niet aan toe, en zou ik gewoon wachten tot 6 maanden.
Niks meer geven, wachten tot ze zich beter voelt. Als je over een paar weken weer gaat proberen, geef dan groente, geen fruit. Kans op problemen is bij groente kleiner.
Dat kan zeker een reactie op andere voeding zijn. Ik zou er even mee wachten tot ze een maand of 6 is. Blijkbaar is ze er gewoon nog niet een toe. Toen onze dochter met 6 maanden d'r eerste fruit kreeg heeft ze daar 3 dagen van gespuugd (had maar een paar hapjes op). We hebben het even een week of 3 laten rusten en toen ging het wel goed.
Klinkt inderdaad alsof het niet lekker gevallen is.. Zou het voorlopig even laten rusten en over een poosje weer proberen.
Bedankt voor jullie reacties. Nu 2 dagen verder gaat het weer een stuk beter. Nog wel veel kwijlen en boertjes laten maar misschien dat dat wel weer met iets anders te maken heeft. Vannacht is ze gelukkig maar 1 keer wakker geweest. Maar hier voorlopig ff geen fruit of groente. Ik wacht er nog wel even mee. Thanx