Geen foto, maar hier staat smiddags meestal een schaal met meestal : tomaatjes, paprika, fruit wat ik in huis heb en iets van koek erbij. Soms wat chipjes erbij of wat worst
Leuk! Maar voor hoeveel kindjes is dat dan? Want na een aantal hapjes daarvan zou mijn peuter geen avondeten meer hoeven...
Dit is voor 2 kinderen maar die heb ik nog een keer bijgevuld. Dit is gewoon voor vanuit school of als middagsnack. Hier wordt verder gewoon nog avondeten gegeten.
Deze was voor ons hele gezin, en iets ongezonder dan normaal omdat papa gewoon heel veel zin had in pepernootjes en we wat krap in de rauwkost zaten (en het was weekend, dus dan mag het.
Hier vanmiddag: blokjes kaas, cherrytomaten, komkommer en paprika reepjes, plakjes grillworst, partjes ei en augurken.
Waar kopen jullie die borden? Hier krijgt onze zoon ook altijd een bord bij thuiskomst, maar die is na 5 minuten leeg (hij gebruikt medicatie waar hij honger van krijgt). Er liggen hier ook wel koekjes op trouwens, dus misschien niet zo gezond als jullie borden.... Wel als ik de tussendoortjes van onze dochter op een bord zou verzamelen trouwens, maar die is pas 1, die krijgt geen monkey platter, want dat zou ze door de kamer heen verspreiden .
Het andere topic hierover is nog niet gesloten toch? Ik vind het trouwens echt leuk en probeer zeker van de schoollunch een feestje te maken.
Ik ben laatst op de rommelmarkt geslaagd.. die bloem in het openingstopic is van ZuperZozial trouwens (die heb ik ook in het groen).. en ik zag van de week bij de Zeeman leuke gekleurden schalen met 3 vakjes liggen (voor 1,49!).. S is ook net 1, maar die vindt het ook leuk hoor. Ik zet ze wel regelmatig even aan tafel om de monkeyplatter op te eten, met wat drinken erbij.. als hij op de salontafel staat gaat hij soms over de vloer ja...
Heb er geen foto van maar de laatste keer lag er dit op: Krentenbol, komkommer, tomaatjes, aardbei, kaas en leverworst. Ik doe dit ipv lunch omdat mijn dochter anders ook niet eet 's avonds. Doe het niet vaak. Misschien 1x per week of 1x per 2 weken.
De mijne worden vanaf nu nog een stukje vrolijker! Heb deze vandaag binnen gekregen: https://m.nl.aliexpress.com/item/32725830345.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productSubject=1-set-Animal-Farm-mini-cartoon-fruit-fork-sign-resin-fruit-toothpick-bento-lunch-for-children&spm=2114.13010608.0.0.Y1nmZv&#autostay
Uuz, mag ik je wat vragen? Ik zie wortel liggen in de vorm van bloemetjes geloof ik. Waar heb je dat vormpje vandaan?