Over Oei ik Groei trouwens (heb het boek van een vriendin gekregen) zou hij na de 55 weken sprong dit mogelijk kunnen: - haalt bezem en gaat vegen - brengt bord naar de keuken - haalt jas en wil naar buiten - dekt de tafel - probeert zichzelf aan te kleden - plast op de pot - kan met stiften 'tekenen' Lig in een deuk hier
Ja werkelijk he..... Overigens eet Noor 's ochtends haar brood in een rompertje en pas daarna kleed ik haar aan. anders kan ik haar na het ontbijt al weer verschonen. (romper verschoon ik uiteraard wel) Zelfde verhaal met het avondeten, eet ze of in romper en anders trek ik sowieso haar truitje uit.
Lig in een deuk hiero hahahahaha zelfs manlief ( die ik net het stukje voorgelezen heb) kijkt me aan zo van no way dat kan helemaal niet joh.
Hahahaha, handig zo'n sloof! En ik hoef nog maar 3 weekjes te wachten voor ze dat allemaal kan, jippie!!!!
Haha, het eerste kindje dat dat allemaal kan na die sprong moet nog geboren worden. Maargoed, zoals eerder al gezegd werd, er staat in Oei, ik groei wel duidelijk dat kindjes dat mógelijk voor het éérst zóuden kunnen zeg maar. Opvallend dat de meeste dames schrijven dat hun kindje wel schoon blijft tijdens het eten. Hier kan ik dochter een slab met mouwen aandoen, maar dan zit haar broekje alsnog onder.. Weggegooid eten komt weliswaar niet op haar broekje, maar ze laat ook regelmatig per ongeluk iets vallen en als dat dan net een stuk brood met smeersel is.. bah. Manlief grapte al eens dat ik maar een stuk tafelzeil moet halen, daar een gat in moet knippen voor dochter's hoofdje en het dan zó over dochterlief plus Tripp Trapp heen kan hangen als slab