Hallo, Mijn dochtertje is nu 5 weekjes oud en vanaf haar geboorte een hele rustige tevreden baby, die alleen huilt als ze niet bij mama is. Nu is ze sinds een paar avonden erg onrustig huilt ontroostbaar, trapt met dr beentjes en houd tussendoor wat korte hazenslaapje, als ze dan wakker wordt begibegint het hele ritueel van voor af aan. Omdat het alleen in de avond is of dat het in de avond veel erger is vraag ik me af of het krampjes kunnen zijn? Moeten deze dan niet de hele dag duren?
Zou het niet een sprongetje kunnen zijn? Mijn oudste had daar ook mega last van! Werd ook een echte huiler van die fases...
Oh nu je het zegt dat zou natuurlijk ook nog kunnen idd. Geloof dat er een sprongetje zit rond de 5-6 weken. Dankjewel
Ja inderdaad rond 5/6 weken. Ik weet nog dat ik bij mijn eerste ook dacht....Huh? Wat is dit nou?? Haha
sprongetje kan zeker! en kindjes moeten ook de dag verwerken. dat kunnen ze vaak alleen door te huilen. vaak is dat zo rond 5uur en kan soms best tot savonds duren. hier ook een dochter die daar last van heeft.
Jahoor rond 6 weken is de huilpiek, daarna gaat het geleidelijk minder. De verpleegkundige van het cb had me hier voor 'gewaarschuwd' en het klopte precies. Lekker bij je nemen en troosten, als je bv geeft lekker aanleggen!