krampjes, huiluurtje of toch wat anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loirinha, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn dochtertje is nu 5 weekjes oud en vanaf haar geboorte een hele rustige tevreden baby, die alleen huilt als ze niet bij mama is.
    Nu is ze sinds een paar avonden erg onrustig huilt ontroostbaar, trapt met dr beentjes en houd tussendoor wat korte hazenslaapje, als ze dan wakker wordt begibegint het hele ritueel van voor af aan. Omdat het alleen in de avond is of dat het in de avond veel erger is vraag ik me af of het krampjes kunnen zijn? Moeten deze dan niet de hele dag duren?

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Zou het niet een sprongetje kunnen zijn? Mijn oudste had daar ook mega last van! Werd ook een echte huiler van die fases...

3. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nu je het zegt dat zou natuurlijk ook nog kunnen idd. Geloof dat er een sprongetje zit rond de 5-6 weken. Dankjewel ;)

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Ja inderdaad rond 5/6 weken. Ik weet nog dat ik bij mijn eerste ook dacht....Huh? Wat is dit nou?? Haha

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    sprongetje kan zeker! en kindjes moeten ook de dag verwerken. dat kunnen ze vaak alleen door te huilen. vaak is dat zo rond 5uur en kan soms best tot savonds duren. hier ook een dochter die daar last van heeft.

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Is ze niet aan het clusteren? Geef je borstvoeding of flesvoeding?

7. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Mijn dochter heeft hiervan ook last gehad. Gelukkig gaat het over:)

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Jahoor rond 6 weken is de huilpiek, daarna gaat het geleidelijk minder. De verpleegkundige van het cb had me hier voor 'gewaarschuwd' en het klopte precies.
    Lekker bij je nemen en troosten, als je bv geeft lekker aanleggen!

Deel Deze Pagina