Welke buggy?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bianca88, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    We zijn op zoek naar een buggy ipv de kinderwagen. De kinderwagen neemt zoveel plaats in beslag in de auto en kan ik niet mee op de fiets nemen.
    Nu hadden we de koelstra simba t3 gezien, en de kidsriver ivy. Maar die kun je volgens mij niet mee op de fiets nemen die van kidsriver.
    Welke buggy is nou echt fijn? Want de kinderwagen gaat dan weg.
    Wil wel een degelijke buggy hebben wat ook fijn loopt en makkelijk inklapbaar is.

2. JessyAmsterdam

27 dec 2013
    43
    0
    0
    In verwachting
    Amsterdam
  3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben de chicco liteway, loopt lekker, kan mee op de fiets, kan helemaal plat en is als beste getest.
    Laatst met de kids river buggy van mijn schoonzus onderweg geweest en wat vond ik dat een onprettige buggy.... Liep niet fijn en deed me erg gammel aan. Inklappen, uitklappen, zonnekap etc.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hier ook de chicco! ik vind hem ook erg fijn, idd helemaal plat, goeie zonnekap. stuurt goed. en hoge handvaten om te duwen! en een aardige boodschappenmand onderin.

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Was het de kidsriver ivy?
    Kidsriver Ivy Dark Grey - Buggy | Babypark

6. happymum72

happymum72 Nieuw lid

17 jun 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een buggy Q sport van Ehouse.nl, een roze buggy! Ben er echt super blij mee! Hij is super stevig en hij heeft namelijk luchtbanden, dus rijdt echt fantastisch. Anders moet je zelf maar eens kijken: Roze buggy Babyactive sport Q PS: ze hebben ze in meerdere kleuren hoor!:D

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mac claren. Ik ben wat langer en liep constant met mijn voeten op de achterkant van de Chico liteway

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Nuna pepp luxx ideaal en er is een buggy drager voor de fiets voor te koop.

Rijd soepel zit lekker kan in slaapstand twee standen echt ideaal

9. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    Deze! Is wat prijzig maar oh wat ben ik blij met dat ding!

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier gewone nuna pepp en inderdaad heerlijk ding. Is geen paraplu buggy maar rugzak. Ik heb geen ervaring met buggy dragers. Maar ik heb mogen lezen dat de nuna pepp aan de achterkant wordt bevestigd en daardoor het gewicht beter verdeeld op je fiets.

Maakt geen herrie tijdens t lopen ermee, rammelt niet alle kanten op. Kind zit er recht in en hangt er niet in.

11. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    De gewone pepp is tweedehands nog goed te verkrijgen trouwens voor een leuke prijs. De luxx niet vandaar dat wij hem nieuw hebben gekocht :p en wij voor gemak gaan van het nog makkelijker inklappen ( dit ivm twee oma met een beperking lichamelijk) en dat extra plankje voor het slapen wel fijn vinden.

Overigens die buggydrager ziet er inderdaad stabiel uit zoals iemand al zei die verdeeld het gewicht goed op de fiets en wordt achter geplaats.

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Past helaas niet op de fiets..

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook fan van de Chicco liteway! Loopt erg soepel en is licht. Dit weekend met een Koelstra gelopen en die loopt echt veel zwaarder...

14. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Koelstra limbo! Kleiner wordt een paraplu buggy toch niet. Er zijn maar weinig niet-paraplu buggy's die op de fiets mee kunnen.

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik vind de kidsriver ivy een fijne buggy, maar die kan volgens mij niet op de fiets?

16. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij hebben de MacLaren Triumph! Ideaal ding.. Lichtgewicht en prima mee te nemen op de fiets, dat was voor mij ook echt een vereiste..
    In september gaan we op vakantie naar Mallorca, nemen we ook mooi de Mac Laren mee :) Voor langere stukken rondom huis en in het bos etc. nemen we de duurdere en lompere wandelwagen gewoon :)

17. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Quinny zapp extra, deze kan je ook met het gezicht naar je toe zetten, was voor ons een eis.

18. Quinny85

Quinny85 Niet meer actief

#18 Quinny85, 19 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2014
    Hier een Quinny Zapp Xtra. Kan niet mee op de fiets. Erg handig met kantelbare zitting. We hebben hem vanaf 4 maanden gebruikt. Maxi Cosi kan er ook op. We gebruiken hem bijna elke dag.

En later een gewone Quinny Zapp buggy gekocht. Kan mee op de fiets met speciale beugel. We gebruiken deze ook voor ijsjes eten, blijft de andere netjes :). Maxi Cosi kan erop. Makkelijk inklapbaar en met 1 hand te besturen. Ideaal voor ons.

Quinny buggy's zijn zeer wendbaar. Makkelijk inklapbaar en met 1 hand te besturen. Ideaal voor ons.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    absoluut de nuna pepp. Ik heb al heel wat buggy's gehad, maar deze is superfijn. Rijdt heel licht en met 1 hand te besturen.

20. Quinny85

Quinny85 Niet meer actief

In de babywinkel kun je alle buggy's ook uitproberen. De grote kinderwagen zou ik voorlopig nog wel houden voor een dagje dierentuin of naar het bos. Rijdt toch beter over hobbelige paadjes. En de koeltas kan onderin. Dat kan vaak bij een buggy niet.

Vindt het wel leuk om te horen voor welke jullie uiteindelijk gekozen hebben :).

Deel Deze Pagina