Hoi, Wie heeft tips? Onze meid doet het goed maar wil in de nacht niet in eigen bed slapen, wel bij ons. We hebben inbakeren en laten huilen al geprobeerd. Voeden en luiers en krampjes zijn dan al achter de rug. Overdag slaapt ze overal prima. Aan toe geven? We willen dit uiteraard niet voor altijd maar eventjes is misschien niet zo erg, ze komt net uit de baarmoeder. Wie kent dit of heeft tips? Oh, ze is bijna 2 wk oud....
Gewoon lekker bij je houden! Onze meid had het ook en ik heb die gewoon regelmatig bij mij gelegd.. Eerst het bedje geprobeerd, wilde ze het niet , dan gewoon lekker bij mij! Ondertussen slaapt ze gewoon in haar bedje en ze slaapt door, dus bij mij iig geen verdere problemen ofzo. Ik legde haar wel altijd eerst in haar bedje om te kijken of ze het wilde, soms sliep ze dan wel maar ze wilde vaker bij mij liggen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een kwestie is van "niet willen", dat hebben ze echt nog niet door.
Lekker bij je houden joh! Komt vanzelf wel. Onze zoon wilde ook enkel bij mij slapen en ik kreeg van overal commentaar dat ik het toeliet. Maar ik trok het me niet aan. Ik had een bed bij hem op de kamer en daar sliepen we met ons 2. Mijn man was inmiddels alweer aan het werk dus die had zijn nachtrust wel nodig. Na een 2 weken zo slapen begon ik hem in het begin van de nacht in zijn bed te leggen en na zijn eerste voeding verhuisde ik naar zijn kamer om zo verder met z'n tweetjes te slapen. Op 6 weken ben ik hem beginnen inbakeren en zo sliep hij wel lekker in zijn eigen bedje. Het is vanzelf gaan slijten bij ons. Wat ik wel nooit heb gedaan is hem bij ons in bed laten slapen, dus altijd in zijn kamer samen geslapen. Mijn man wilde dit niet, en eigenlijk vond ik het belangrijk dat hij zijn eigen kamer als slaapplek zag. 'S morgen ging hij wel nog dikwijls snoozen bij ons in bed natuurlijk
Bij ons hielp het ook dat ze in d'r wiegje lag naast mij in bed.. Hoefde ik alleen d'r handje even vast te houden en dan was het ook goed en viel ze in slaap.. S'ochtens lag ze wel vaak bij ons in bed (na de ochtend voeding) nog beetje na soezelen. De hele nacht vertrouwde ik mezelf niet helemaal voor, maar als je dat wel doet, dan zal ik d'r zeker lekker bij je houden!
Voorlopig slaapt mijn dochterke ook in mijn armen. Zo krijg ik ook mijn rust en verspil ik geen tijd om haar in bed te krijgen... Uiteindelijk merk ik zelf wel wanneer er meer kans is om haar in haar eigen bedje te doen slapen en wanneer niet. Dan is de keuze snel gemaakt Maar ik ben natuurlijk ook voorstander van eigen bed; alleen wil ik mezelf niet uitputten. Hoop ook dat het bedje hier snel terug populair wordt... Succes !
2 weken pas? Lekker bij je houden! Daar heeft ze gewoon behoefte aan (ze heeft 9 maanden bij je gelegen) Twan heeft heel veel bij ons gelegen, lekker tussen in, in zo'n speciaal kussen. Ook makkelijk met voeden.
Toch fijn, wat bevestiging. Ik wil het zeker niet voor altijd, overigens staat het wiegje al naast de onze en helpt handje/vinger in mond niet. Maar eerst maar eens een paar goede nachten en dan nog maar eens proberen. Dank!
Hier ook onze kleine meid in bed bij ons, ze heeft daar echt nog behoefte aan... overdag vindt ze het prima alleen boven slapen maar zodra de avond begint gaat ze in de draagdoek en snachts bij ons... dan slaapt ze heerlijk. ze krult zich helemaal op tegen mij aan... en vooral met 2 weken, het is zo natuurlijk dat je kindje bij je wil liggen... lekker aan toegeven en genieten...
Ohhh ik krijg flashbacks! Dat minilijfje lekker tegen je aan, heerlijke geur aan die haartjes. Hier heeft ze tot 6 maanden regelmatig bij mij geslapen. Ineens was het over. Prima natuurlijk, maar soms mis ik het wel hoor! Ik zou er van genieten!
Zoals de rest ook al zegt: bij je houden! Onze zoon heeft in het begin heel veel bij ons geslapen en dat werd vanzelf minder na zeven maanden ongeveer.. Hebben daar nooit een probleem van gemaakt. Stiekem vind ik het heerlijk, zo'n babylijfje tegen me aan 's nachts!