Onze dochter ligt om 20.00 op bed en slaapt meestal gelijk. Om 21.30 begint het, ze word huilend wakker. Speen er in en ze slaapt verder. Dan komt ze om 22.30, 23.15, 1 ,4 u , 6.30 ,7.30 ( ook huilend en is nog niet uitgeslapen meestal 8 uur pas). Dit zijn ongeveer de tijden maar er zijn ook nachten bij dat ze 1 x komt of nog een paar keer er bij. Ze word dan huilend wakker, soms ligt ze wat rot maar vaak is er niks aan de hand. Haar laten huilen gaat niet, ze word enorm verdrietig. Enige wat helpt is e speen en ze gaat door. Ze heeft wel vaker nachten zoals dit gehad maar nu een stuk langer. Ze huilt mij uit mijn diepe slaap en vervolgens lig ik wakker. Vriend hoort haar niet dus slaapt heerlijk door. Waar hoort dit bij?? Herkenning graag
Geen idee waar het bij hoort maar mijn zoon heeft het al vanaf dat hij 5 maanden is. Ellende is het wel
Nou echt wel! Het was vanacht helemaal drama hier. Jij hebt ook nog een dochter die slecht slaapt als ik mij niet vergis ? Is helemaal dubbel dan.
Drama is dat he. Tot tranen aan toe bij mij. Ook een man die heerlijk snurkt hier Gaat ze wakker naar bed? Hier viel ze altijd in een coma tijdens de laatste fles, kreeg haar niet wakker dus legde haar zo weg. Maar dan werd ze dus altijd veel krijsend wakker. Nu geef ik haar laatste fles voor haar badje/verhaaltje en dus wakker naar bed. Gaat veel beter. Doe ook een doekje door haar speen zodat ze hem makkelijker kan vinden en hij niet uit bed valt. Sinds kort een paar spenen in bed. Ah en ik probeer ervoor te zorgen dat haar eten wat gezakt is en niet teveel opeenvolgend in de avond. Het zat nl heel dicht op elkaar allemaal en dacht misschien heeft ze daar 's nachts last van. Weet niet of deze dingen de oplossing zijn geweest bij mij, of dat ze beter in haar slaap heeft leren draaien of wat dan ook... Maar heb nou al een week of 2 redelijk goede nachten, soms 1 of 2 keer eruit maar vaak valt ze ook uit zichzelf weer in slaap. Zelfs 1 compleet ongestoorde nacht gehad! En die van mij is ook een erg slechte slaper... Misschien helpt dit wat of geeft het hoop Weet ook niet of dit bij mij zo zal blijven... Hou m'n hart vast haha
Bedankt lexi voor de tips! Ga ook maar wat spenen in bed leggen. Ze gaat altijd wakker naar bed toe slapend wegleggen gaat niet ze word altijd wakker. Overdag is slapen hier ook een strijd, duurt heeel lang voor ze slaapt ook al is ze bekaf. Esklessebes ze heeft met 5 mnd 2 tandjes tegelijk gekregen. Dat was drama in de nacht op een hele andere manier. Voel nu ook niks dus denk ( gok) dat dit het niet is.
Hier ook een onrustige slaper. Helaas al 1-2 maanden al aan de gang. Ze heeft ook nachten dat ze super slaapt. Van 20:00 tot 5:00 en word dan voor 1e keer wakker. (doordat man uit bed gaat) Helaas geen tips. Geef speen en ze slaapt weer verder..
Klopt. Mijn dochtertje van 2,5 jaar slaapt nog slechter zelfs. Maar we hebben Hulp vanuit maatschappelijk werk. Ook voor T. We zijn best een beetje op. ..
Groeispurt en dus honger? Tandjes? Verkouden en oorpijn? Ik zou even testen of het beter gaat met een zetpil. Zoja, dan weet je zeker dat het pijn is. Helpt het niet, dan kan het nog steeds wel pijn zijn, maar dat de zetpil daarvoor onvoldoende werkt. Anders misschien weer een voeding aanbieden 's nachts?
Zou ze niet toevallig honger kunnen hebben? Hier was meerdere keren per nacht wakker worden vaak toch een teken van honger en daardoor sukkelde hij met z'n speen wel weer even in, maar kwam niet goed in een diepe slaap en werd dan na een klein poosje weer wakker.
Honger zou heel goed kunnen. Ze tijgert nu het hele huis door dus kost veel energie. Late fles maar proberen denk ik. Enige is wel in de ochtend heeft ze totaal geen trek ze drinkt de fles niet eens leeg. Ze komt ook eerst knuffelen in bed bij ons want als ik gelijk de fles geef weigert ze. En hebben we het over de eerste fles 8 uur in de morgen soms zelfs half 9 pas. Dus honger?? Zetpil is ook het overwegen waard.
Ga ik vanavond proberen de zetpil. Zit enorm tegen de nachten op. Vannacht had ik zelfs 2 keer een droom dat ze huilde stond ik naast haar bed was er niks In combinatie met werken in de zorg dus ochtend en avond diensten is dit enorm vermoeiend. Gelukkig is ze overdag enorm leuk en lief dat is ook wel eens anders in bijv een sprongetje. Gekke is wel dat het rond half 10 begint en vanaf een uur of 1 niet meer heel snel achter elkaar is. Zal wel een deel vermoeidheid ofzo bij zijn.