Mijn zoontje van 1.5 jaar heeft al een week koorts. Hij heeft er zelf geen last van. Is alleen erg moe. Verder eet en drinkt hij goed en is gewoon vrolijk. Moet ik hier wat aan doen of gewoon blijven afwachten
Het advies is bij kinderen na 3 dagen koorts de HA te bellen. Als het maandag dus nog niet over is zou ik even bellen
Ja Ja dat had ik ook gelezen. Maar omdat hij toch zo vrolijk is en niks merk. Ben ik bang dat de huisarts denkt dat ik over bezorgd ben
Laat de HA lekker denken Dat je niet gelijk op dag 3 belt snap ik.. maar maandag ben je al 3x zover als 3 dagen... dan kan je toch makkelijk even bellen
Ook ik zou maandag gewoon een afspraak maken. Pech wat de huisarts denkt. Volgens onze huisarts moeten wij de leidraad de website van thuisarts.nl aanhouden. Beterschap
Ik vind het miss zelfs reden om de hap te bellen. Een week is echt lang! Hoewel ik zelf miss ook wel zou twijfelen omdat ie het verder goed doet. Maar de regel is langer dan 72 uur koorts is consult bij huisarts.
Ik ben ook niet zo'n huisarts-beller. Maar in jouw geval zou ik maandag bellen, mocht de koorts niet weg zijn. Al is het gewoon om te vragen wat je het beste kan doen. Zij bepalen aan de telefoon wel of het nodig is om langs te komen of niet.
Ik heb vanochtend de hap gebeld. Omdat hij sinds gisteravond erg huilerig is. Tijdens het het eten flink gespuugd. Vanochtend werd hij pas om half 11 wakker en wou niet eten. Ook was hij weer huilerig en hangerig. Bij de hap hebben ze dus gezien dat zijn amandelen waren ontstoken. Heb hier niks voor gekregen. Moest maar veel laten drinken en ijsjes eten. Maar wie heeft voor mij de tip dat hij wel iets gaat eten. Hij is namelijk behoorlijk slank en wil niet dat hij teveel gaat afvallen
Eten geen tip voor, na ziekte halen ze dit vaak weer in. Milde yoghurt (Griekse is niet zo zuur) geven, vindt hij misschien wel lekker? En ijsjes inderdaad, je kan ze ook zelf maken met fruit. Beterschap
Weer allemaal paniek om niks. Hij had gistermiddag een banaan gehad en daarna werd hij weer helemaal de oude. De koorts zakte, die was vanochtend helemaal weg. Hij stonk nog wel uit zijn mond dus de ontsteking zit er nog. Maar hij is weer helemaal de oude