dochter anderhalf valt pas na 2 uur inslaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamalies, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalies

mamalies Actief lid

6 feb 2011
    101
    0
    0
    hoi,

mijn dochter is altijd een goede slaper geweest. nooit problemen gehad verder met naar bed brengen enzo maar nu sinds een week duurt het wel twee uur voordat mevrouw in slaap valt. blijf naar boven lopen en haal haar dr ook niet uit.

tussen de middag slaapt ze sinds een weer 2 uurtjes. daarvoor was het altijd 3 uur ongeveer. ik maak haar al extra tussen de middag na twee uur slapen wakker want anders is ze zo tot 11 uur savonds wakker terwijl ze dr om half 8 al in ligt.

is dit nou weer een fase ? of moet ik haar middagslaapje dr af halen. want ik wordt hier ook gek van. ze is pas andershalf en toen ze nog baby was was haar ochtend slaapje dr ook al snel van af.

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.254
    1.015
    113
    Zuid-Holland
    Wat doet ze dan die 2 uurtjes voordat ze slaapt? Spelen? Huilen?? Onze dochter heeft ook van die periodes gehad, zij ging dan spelen/zingen ect. Meestal liet ik eerst eventjes, na een kwartier ging ik er dan altijd heen zei kort dat ze moest gaan slapen, legde haar neer en ging dan weer weg. Meestal moest dit wel een aantal keertjes en dan ging ze uiteindelijk wel slapen. Wel frustrerend was dat ook hoor! Gelukkig was het weer zo'n fase die weer es over is gegaan!!Totdat ze weer wat nieuws uit vond ;)

3. mamalies

mamalies Actief lid

6 feb 2011
    101
    0
    0
    ze is dan ook idd aan het spelen/zingen/kletsen maar ook soms huilen.

we houden gewoon vol pffff!!!

Deel Deze Pagina