Serieus? Wat een Bij ons worden ze ook niet weggestuurd hoor. Ik zou willen dat ze het hadden gedaan. Halve team is inmiddels ziek. Wel heftig joh! Heel veel sterkte ermee!!!
ja hier net zo blijdorp...maar het is 1 van de bazen die ziek komt opdagen . Jee springboon, wat heftig! Denk aan jezelf en rustig aan hoor, ik heb afgelopen weekend ook weer moeten overgeven en nu ook last van mijn maag..dus wellicht dat ik zelf binnenkort weer aan de beurt ben. Ben alleen zo angstig voor mijn kleine uk ...ben al zon angsthaas omtrent alles . Springboon veel beterschap en houd echt je gemak hoor, moet zeggen dat ik het zo heftig in mijn omgeving in jaren niet heb ervaren
ja die kleine maak ik me drukker om.. Zeker omdat ik weer wat oudbloed verlies (door de enorme kracht van het hoesten en spugen), tot dusver zit frummeltje nog goed maar angstig ben ik wel
ja hele korte lijnen. echo van vorige week donderdag was meer dan goed.. het bewoog al.. en zag er verder goed uit.. nu alleen ik nog
Ah gelukkig! Beterschap dan verder. Hoop dat het snel over is met die griep. Temperatuur bij onze kleine begint net te stijgen. Hoop dat het niks is.