De titel zegt het al, mijn jongste heeft zijn mond gestoten tegen de badrand. Helaas is er een minimale en niet met het blote oog te zien een stuk tand eraf. Maar als je voelt voel je een scherpe tand... Mijn partner zegt dit zal vanzelf wel weer minder worden, ikzelf heb zoiets toch maar even naar de tandarts misschien kan hij even er langs zodat het niet zo scherp meer is. Anderzijds denk ik dat het heel moeilijk gaat worden. . a) hoe wil je hem in de stoel krijgen.. Als dit al lukt kom ik bij punt b) hoe hou je hem stil....
Ik zou inderdaad even bij de tandarts langs gaan, die kan het mooi glad maken, dat hoeft ook echt niet lang te duren. Vijl lijkt me niet zo effectief..
Whaha dank je voor je tip, maar ik denk niet dat ik met een vijl er langs kan. En of hij dat kan waarderen.
Mijn dochtertje mist sinds kort ook een klein stukje voortand. Ik heb het zo gelaten. Toen ik voor controle bij de tandarts was even voor de zekerheid aan gevraagd en die zei ook zo laten... Voelt ook niet erg scherp aan.
Wij hebben besloten om het ook zo maar te laten. Binnenkort moeten wij toch nog op controle en dan kan ik het alsnog vragen. Hij heeft er in ieder geval geen last van.