Wij hebben ook een lage oven en dit bekent dus dat ik bij de oven blijf zolang deze aan is...en anders kinderen in de box, mee naar boven of in de kinderstoel. Kids zijn 4 en 2,5 jaar en nooit ongelukken gehad
waarschuwen is leuk, maar kinderen zijn kinderen. Elk kind doet wel eens iets wat niet mag. Als dat met stiften op het behang is is het balen, is het handjes aan een hete oven, is het gevaarlijk. Ik zou nooit een risico willen nemen hiermee. Wij hebben een hoge oven, maar als we een lage hadden gehad, dan zou ik continue bij de oven blijven als ik dreumesen rond had lopen of in de box oid als ik erbij weg moest. Zou een kind er niet bij vertrouwen.
Zo'n plank is inderdaad ook nog wel een slim idee! Ben zeker van plan ook te leren ervan weg teblijven, maar zoals velen zeiden: je hoeft maar 1 seconde niet op te letten en het is mis. Ze zijn zo snel. Erg fijn in elk geval om wat tips en ervaringen te lezen.
Je hebt ook hele systeemhekjes/traphekjes constructies voor tussen de woonkamer en de keuken. Op onze oude opvang hadden ze ook een hekje tussen het gedeelte voor de jonge baby's en de kruipers. Kijk bijv maar eens op TRAPHEKJE OP MAAT VOOR U...! MEER DAN 37 TYPES TRAPHEKJES. HET BESTE TRAPHEK. ALLE TRAPHEKKEN OP VOORRAAD
Oven aan is AU..Vanbuiten wordt ie niet heet, maar dat kan bij opa en oma of iemand anders wel wezen, dus ik waarschuw hem hier ook. Hij komt er niet aan. Zoon speelt in meeste gevallen in de box als ik aan het koken ben. Of ik zet de kinderstoel bij me neer, met wat speelgoed of iets.. en dan is hij druk bezig..Maar inprencipe is het verboden terrein in de keuken wanneer ik daar bezig ben... De deur kan ook dicht...