Hoi meiden, Heb gisteren (eigenlijk een beetje impulsief) een voetenzak met poncho gekocht voor op het fietsstoeltje. Zit nu toch wel een beetje te twijfelen of het wat is.. Ik doe wel bijna alles op de fiets, want heb (nog) geen rijbewijs. Heeft een van jullie misschien ervaring met deze voetenzak? Positief? Negatief? Hoor graag van jullie!
Wij hebben er ook 1 en bevalt hier erg goed. Deze was van kruidvat weet niet of jij dezelfde hebt maar die heeft ook een poncho. In de winter ook wel gebruikt omdat hij lekker warm is, anders is het toch snel koud op de fiets.
Ik heb die altijd bij mijn zoontjes gebruikt. Vond het heel fijn! Vooral lekker warm voor hun beentjes, anders is het snel koud op de fiets of moet je ze in een skipak of zo gaan hijsen. Met een gewone broek heb je vaak toch een kier tussen sok en broek als ze zitten. Enige is dat je met regen dat ding er wel af moet halen anders is alles zeiknat. Ik deed hem dan meestal in mn fietstas.
Ideaal ding! Kleine meid gaat nu mee op de fiets en heeft zo lekker warme beentjes. Poncho ervan heb ik nooit gebruikt (dan stap ik toch in de auto). Die van mij heb ik al gebruikt bij mijn zoontje en komt ook bij de Kruidvat vandaan. Daar komt ie dus regelmatig terug.
hier ook geen rijbewijs dus ik vond het een must voor op de fiets. Zeker omdat ik van jurkjes houd en de wind waait anders zo door het maillotje heen. En de kleintjes zitten stil dus houden zichzelf minder goed warm. Ik heb em er nu al omheen zitten en ik ben er erg blij mee...
Bedankt voor jullie reacties, ik hou hem! En voor de geinteresseerden, ik zie hem net in de nieuwe Kruidvat folder staan.
Ik zie het niet in deze folder staan; Kruidvat Nederland - Kruidvat folder 26 november t/m 8 december 2013 - Pagina 84 is geldig t/m 8 december. Kun je me de link naar de folder geven?
Nieuwe folder vandaag online. Vanaf di 3 dec 19.99 Ideaal ding trouwens. @Username: volgens mij passen ze erin zolang ze in het voorstoeltje zitten.