Hoi Dames, Ik vroeg me af of er eigenlijk ook leuke en leerzame apps zijn voor onze kleine man als hij wat ouder is? En vooral misschien een waarbij ze niet kunnen terug gaan naar andere apps of perongeluk iemand kunnen gaan bellen ofzo Wie heeft er tips!? ps. ben niet op zoek naar mensen die dit afkeuren of de discussie aan willen gaan
Mijn zoon is dol op flimpjes/liedjes van zappelin. Op deze app staan ook spelletjes. Ik vind het een fijne app. Je kan de filmpjes/liedjes ook van te voren thuis downloaden en bijvoorbeeld onderweg (in de auto) aanzetten. Dan heb je ook geen internet nodig. Verder lees ik ff mee.
Sowieso kun je apps downloaden waar je dan weer alle apps in kan zetten waar je kindje bij mag. Die blokkeert dan ook reclames. Je kind kan dan nergens anders op je telefoon komen dan bij die apps. Dat is ideaal. Onze heet Kids Zone.
Mijn zoontje speelt graag met de apps van Fischer-Price en van ... voor peuters (pret voor peuters, puzzels voor peuters etc). Ook heb ik sinds kort de apps van wonderkind. Dat zijn een soort 'Richard Scarry' platen waarop je van alles aan kunt klikken. Verder kijkt hij graag naar TikTak en Uki.
Zappelin Woezel en pip Puzzels voor peuters (heel veel te vinden in de app-store) Bumba Er is een speciale site van het consultatiebureau die tips geeft. Maar ik weet zo niet niet meer hoe die heet. Je kunt ook Googlelen op top 10 kids app. Moet wel zeggen dat ik vaak koos voor betaalde apps, deze zijn zonder reclame.
Als je een iPhone of iPad hebt kun je schermvergrendeling aanzetten. Dan kunnen ze op de bomenkap drukken maar gebeurt er niks. Met een zelfverzonnen code zet je dat dan weer uit.
Deze app had ik standaard op mijn telefoon zitten(Android). Je kunt voor elk kind een apart account aanmaken en bepalen welke apps je kind mag doen. En ze kunnen ook niet op internet of in de rest van je telefoon.
Ik lees mee... Hier vooralsnog alleen af en toe een filmpje van YouTube en FaceTime met opa, oma en overgrootoma in het buitenland.
Ik zit nu te kijken en dan zie ik dat de app advertenties bevat? Is met een logo van telefoon en een slotje ervoor. Is dat niet alsnog storend?
Inderdaad Duplo Maar ook Disney junior (deels betaald) Smurfs bakery (deels betaald) Brandweerman Sam Sorteer apps Soundtouch was favoriet maar dat is echt voor de allerkleinsten.