Wij zijn vanaf maat 3 luiers overgestapt van Pampers naar kruidvat luiers. Soms tussendoor nog wel Pampers gekocht, maar eigenlijk waren we over de kruidvat luiers nog meer tevreden. Alleen zit mijn zoontje nu sinds kort in maat 5 en sindsdien lekt hij elke dag wel een keer door (en ja ik verschoon hem op tijd, soms doet hij binnen een half uur al een plas die de luier dus niet houd). Welk merk is het proberen waard?
Ben je van maat 4 gelijk naar 5 gegaan, dan kun je nog 4+ proberen. Het klinkt alsof de luier nog net iets te groot is waardoor hij niet goed aansluit. Ik ben zelf erg tevreden over bumblies. Maar ook europrofit (ook bij het Kruidvat te krijgen) Is me goed bevallen, die vallen ook wat kleiner dus misschien kom je dan beter uit.
Woon je in de buurt van Duitsland? Wij zijn fan van de luiers van babylove, van de DM. Nog nooit doorlekken gehad. Verder vind ik de luiers van Lidl ook erg fijn. Wij hebben ook wel eens Kruidvat, ging goed t/m maat 4, maar nu inderdaad meer doorlekken. Daarom haal ik de luiers altijd bij de dm. Grote voorraad dan hoef je niet zo vaak, mooi goedkoop en superfijn!
Wij gebruiken inmiddels maat 5 kv voor de nachten, maar ik herken het probleem niet. De pamperbroekjes hebben een update gehad en zijn nu heel fijn. Met 50% korting valt de prijs nog wel mee. Lidl ook geprobeerd en dat vond ik echt 3x niks.
Wat vreemd, ik herken het probleem ook niet, hier gebruiken we al bijna een jaar naar tevredenheid kruidvat maat 5. Weet niet wat het gewicht en hoe de bouw van je kindje is. Misschien dat kruidvat toch niet helemaal meer mooi aansluit? Overigens hebben wij ook wel eens etos, jumbo of lidl en ook die vind ik prima in gebruik.
Geen ervaring met de maat 5, nooit nodig gehad, voor die tijd zindelijk, maar bij Kruidvat sowieso veel vaker doorlekken dan pampers. Pampers bevalt mij echt het beste.
Lidl luiers, ik gebruik altijd kruidvat maar als ze bij de lidl in de aanbieding zijn haal ik ze daar.
Mijn zoon is ruim 1,5 en 15 kg maat 4+ begon je een beetje striemen te zien en maat 5 lijkt op het oog goed te zitten, maar lekt dus echt veel door. Hiervoor nooit gehad.. Ik heb net toch maar een maand box Pampers besteld in de aanbieding. Als dat niks is ga ik lidl proberen. Bedankt voor de tips. Het kan ook komen, omdat mijn zoon hele grote plasjes doet hoor (hij houd het in zijn slaap op, maar vindt het potje nog te spannend)
Ze hebben het probleem dus nog steeds niet opgelost. Was destijds bij dochter ook in de grotere maat. De kleinere maten gaan dus wel goed? Wij zijn tevreden met Jumbo, Albert Heijn, Lidl en pampers.
Onze kleine lekte ook steeds door bij Kruidvat. Ik heb ook nog Jumbo en Lidl geprobeerd, maar ze konden allemaal niet op tegen het plasgedrag van hem Nu heb ik een abonnement op Pampers baby Dry en ben daar erg tevreden over! De kleine blijft lekker droog en dat vind ik het belangrijkste
Wij gebruiken kruitvat maat 4, nooit problemen mee! Maar ja dat is ook geen maat 5.. Soms gebruiken we Pampers maar die vind ik zo ruiken/stinken dat ik toch steeds weer terug kom bij Kruitvat.
Herkenbaar, ook met de lidl maat 5 luiers. We zijn nu al een hele tijd overgestapt naar bumblies (van de dirk, volgens mij ook bij een paar andere supermarkten te krijgen) en dat gaat prima!
Nog geen problemen met maat 5 die we al ruime tijd gebruiken. Uk is 2.5 en 14.5 kilo /15 kilo en zit nog steeds goed. Heb je de rand al een keer gevouwen aan de voorkant?