Ik zou heel graag met mijn dochter naar de bios willen. Welke film denken jullie dat ze kan kijken? Allws vanaf zes jaar en ze is pas 5..... zou dat toch mogen san. Bijv de vampier zusjes zit ik aan te denkt. ...
Smurfen echt? Leek me best wel eng haha. Kleuter bioscoop hebben we hier niet. En lillifee draait niet meer. Moet met openbaar vervoer dus kan niet zo ver weg, gebonden aan een bioscoop dus thx voor de ideeën!
Hier was smurfen 1 een behoorlijk succes A vond ik het niet specifiek een kinderfilm... Dochterlief vond het super. Tja, smurfen he
Ik zat ook te twijfelen over de vampierzusjes. Foeksia de heks vind ze geweldig maar weet niet of dit hetzelfde genre is
Mijn man is afgelopen zaterdag met mijn zoon naar Monsters University geweest. Schijnt echt onwijs leuk te zijn voor deze leeftijd.
ik wilde ook deze vakantie naar de bios met mijn zoon van 5. Zat ook te kijken of we naar de smurfen kunnen maar die is vanaf 6 jaar. Volgens mij maakt dat toch niet zo uit, doen ze er bij de bios zelf moeilijk over vroeg ik me eerder af.
Monsters University ben ik vorige week geweest met mijn zoontje van 4 (bijna 5) en hij vond het een erg leuke film en ik ook trouwens Maar verschrikkelijke ikke 2 of smurfen zijn wel films waar je makkelijk naartoe kan gaan.
Ik heb helaas zelf mee gemaakt dat mijn jongere broertje niet binnen mocht omdat hij nog geen 6 was dus daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Monster dinges die draait hier niet. ..of nog niet. Vampier zusjes komt vandaag uit. Iemand heeft al gezien? ??