Mystery park Centerparcs ervaringen.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kletskoek, 3 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik dacht dat hier al een topic over bestond maar kan hem nergens vinden. Wij staan op het punt om voor de eerste keer een mystery park te boeken bij Centerparcs. Wat is jullie ervaring en op welk park kwamen jullie terecht? Ik wil het boeken via bungalows.nl. Is dat heel anders als via Centerparcs?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    1e keer kwamen wij in Kempervennen.
    Geboekt 6 persoonshuisje. We kregen een 5 persoons premium huisje.

2e keer kwamen we in de Eemhof in een 6 persoons comfort huisje.

Ja... bungalows.nl is heel anders dan cp zelf.
    Je kan alleen aangeven wanneer je wilt, met hoeveel personen je gaat (en wie allemaal), je kan aangeven hoeveel persoons huisje je wilt (2-4-6).
    Je kan dus geen luxe selecteren en ook geen parc.
    Maar tis wel stukken goedkoper dan bij cp zelf boeken :)

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Maar beide keren goed bevallen?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Jazeker!
    Als je van spanning houdt om niet te weten waar je naartoe gaat tot aan een week voor vertrek ;)

5. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Wij hebben het 3x gedaan. 2 keer kempervennen 1keer port zelande. Alle keren goed bevallen en als wij weer een keer gaan zou ik zeker weer een mystery park boeken. Wij vinden het wel leuk dat je niet (direct) weet waar je heen gaat.

6. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Wij ook al regelmatig gedaan! Bevalt ons prima!

1x Kempervennen 4pers comfort, oud huisje maar wel top locatie op het park
    1x Meerdal 5pers premium
    2x Huttenheugten 4pers comfort, vernieuwde huisjes
    1x Eemhof 6pers comfort (hoewel we met vieren zijn)

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wij hebben het vorige zomer gedaan. 11 dangen hebben wij in de vossemeren gezeten, premium huisje. Ik zag nu dat les ardennes aan de lijst is toegevoegd. Dat is wel een stukje verder rijden en zou het daarom voor een kort verblijf van een midweek niet zo gauw meer boeken.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier een keer prima een 5-persoonshuisje bij de Eemhof @RoGiJuLi :D

En een keer meerdal een mooi 8-persoonshuisje.

Twee Keer zeer positief dus!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, een keertje vorig jaar, bleek de Eemhof. Tja, vergane glorie huisje, muf, niet goed schoongemaakt etc. De ene buren staken hun middelvinger op naar de kinderen als ze langs liepen en toevallig hun kant op keken, de andere buren hadden een golfkarretje gehuurd en lieten de kinderen daarop over het gras, door de struiken etc. mee scheuren en gewoon half over je terras.
    Overvol zwembad met vooral een bepaald slag volk, meteen overal handdoekjes neerleggen etc. En dan was het een autovrijpark, waar de helft zich niet aan houdt, dus overal zitten briefjes op de auto’s, maar meer doen ze er niet aan. Werkelijk, ik vond het het geld niet waard (ben Landal gewend en zelfs Roompot beviel beter) en dan bedenk je je dat we als we geen mysteryboeking hadden gedaan, daarvoor nog meer hadden moeten betalen. Nee, bedankt hoor, voor mij nooit meer Centerparcs.

Deel Deze Pagina