Hoi, Ons meisje is 8 weken.savonds doen we haar,naargelang ze moe is,tussen 21.30 en 23 uur naar bed.ze slaapt dan door tot ongeveer 6 u,ik geef haar eten en doenhaar terug in bedje. Tot voor kort werd ze terug wakker rond 8-9 uur,ik gaf haar eten en ze sliep tot ongeveer 11-12 u.de laatste dagen slaapt ze langer na haar nachtvoeding,vandaag tot half 11,omdat ik het niet goed wist,heb ik haar na het eten terug in bed gelegd en ze sliep tot 13.30 Ik weet niet goed wat hiervan te denken.aan de ene kant denk ik, ze zal haar slaap dan nodig hebben anders zou ze niet slapen.en eerlijk voor mij is het ook handig een voormiddagje te kunne voortwerken in huis.aan de andere kant ben ik bang dat ze haar nachten en dagen gaat wisselen..in de namiddag spelen we,rijden we naar de winkel, doet ze korte slaapjes.ik probeer haar genoeg te laten spelen en spartelen. Hoe loopt dit julie?
Toen Kenji zo oud was, sliep ie zowat de hele dag. Dus nee, teveel slapen kunnen ze volgens mij niet. En als je kindje daar behoefte aan heeft, lekker laten slapen. Naar mijn mening geeft je kind vanzelf wel aan wanneer ie genoeg heeft geslapen.
lekker laten slapen zou ik zeggen. Mijn dochter is 12 weken en slaapt overdag nauwelijk. 's nachts slaapt ze wel tussen de 9 en de 11 uur.